با دسترسی به دادههای مشتری در دستگاههای تلفن همراه، همکاران فروشگاه میتوانند بهسرعت به سؤالات مربوط به در دسترس بودن محصول پاسخ دهند، کالاها را بیابند، سفارش دهند، تحویل را پیگیری کنند، و بازگشت را مدیریت کنند. آنها همچنین میتوانند با سایر کارمندان فروشگاه در سراسر مکانها و مناطق ارتباط برقرار کنند تا ایدهها را به اشتراک بگذارند، محصولات را بیابند، و جامعه بسازند، که میتواند به آنها کمک کند در زم، که اقلام مورد نظرشان موجود نیست به مشتریان فروشگاه کمک کنند. این ممکن است فروش دیجیتال را نیز افزایش دهد: ما پیشبینی میکنیم 60 درصد از فروش دیجیتال در سال جاری تحت تأثیر فروشگاههای فیزیکی و همکاران خواهد بود، صرف نظر از اینکه تقاضا در کجا ایجاد میشود یا برآورده میشود.
3. داده ها را به صورت خودکار برای ارائه بازاریابی در محل انجام دهید
نه تنها هستند برنامه های وفاداری روشی موثر برای جمع آوری داده های شخص اول و صفر است، اما اعضا اغلب با ارزش ترین مشتریان شما هستند. برای افزایش درآمد در این فصل تعطیلات، هدیههای انحصاری ارائه دهید تا اعضا وقتی دوبار فهرستهایشان را بررسی میکنند، ابتدا به فکر شما باشند. از برنامه وفاداری خود مطمئن شوید بهترین تبادل ارزش را ارائه می دهد امکان پذیر است، با ارائه جوایزی که باعث می شود ،یداران احساس کنند برای پول خود بیشتر دریافت می کنند.
،یداران تعطیلات مملو از ایمیلها، متنها، اعلانهای اپلیکیشنها و تبلیغات رسانههای اجتماعی هستند. استراتژی دادههای ،دهفروشی شما باید از بین مردم متمایز باشد و توجه آنها را با پیامهای هوشمندی که بر اساس نیازها و علایق آنها شخصیسازی شده است، جلب کند. داده های شما می تواند به شما کمک کند در لحظه تصمیم گیری توجه یک ،یدار در فروشگاه را جلب کنید. داشبوردهای بیدرنگ در دفتر مرکزی شرکت، مرکز تماس شما، و در هر مکان فروشگاهی به شما کمک میکنند محصولات را بر اساس سابقه ،یدار تبلیغ کنید و محصولات جدیدی را پیشنهاد دهید که ممکن است از آنها لذت ببرند. برای مثال، میتو،د به مشتریان پیشنهادات ویژه تعطیلات را در مورد محصولاتی که به صورت آنلاین مرور کردهاند پیامک کنید، و سپس محصولات تکمیلی را که به تازگی در قفسههای شما قرار گرفتهاند، تبلیغ کنید.
مقالات پرطرفدار

شش راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید
فصل ،ید تعطیلات ممکن است چند ماه دیگر باشد، اما بازاریابان در حال برنامه ریزی برای آن هستند. و در این فصل، همه چیز در مورد پاداش دادن به مشتریان فعلی برای وفاداری آنها با پیشنهادات شخصی است که به آنها احساس خاص بودن می دهد.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. فروشگاه ها و همکاران را به سفر هر مشتری متصل کنید
در چند سال گذشته، ما شاهد بوده ایم که مصرف کنندگان ابتدا به دلیل در دسترس بودن، سپس قیمت، از برندهای مورد علاقه خود دور شده اند. در واقع، 71 درصد از مصرف کنندگان اعتراف می کنند که در جستجوی معاملات بهتر، برند خود را تغییر داده اند. در این اقتصاد چالشبرانگیز، هزینههای جذب مشتریان جدید در حال افزایش است در حالی که بودجههای ،ب در حال کاهش است. این بدان م،است که بهترین شرط شما برای برنده شدن در فصل تعطیلات این است که استراتژی داده های ،ده فروشی خود را بر ایجاد تعاملات م،ی دار، به یاد ماندنی و بدون اصطکاک با مشتریان وفادار فعلی خود متمرکز کنید.
همچنین، ارزش ذاتی تجربه VIP را نادیده نگیرید. این امر به ویژه برای ،یداران نسل هزاره و نسل Z مهم است: آنها برای دسترسی انحصاری به محصولات با نسخه محدود و تجربه تقریباً دو برابر بیشتر از Gen Xers و Baby Boomers ارزش قائل هستند.
از داده های مشتریان موجود برای ایجاد موارد زیر استفاده کنید:
- نمایشگر هوشمند محصولات در صفحاتی که مشتریان در حال ،ید هستند، توصیههای مرتبط را ارائه دهید، مانند جورابهای ورزشی در کنار کفشهای کت،.
- بسته های تبلیغاتی صرفه جویی در پول با ،یب محصولات نزدیک به هم در بستههای کیفی من،، ضربهها را کاهش دهید و میانگین حجم سفارش را افزایش دهید. به ،وان مثال، یک تردمیل را در کنار ردیاب تن، اندام، لباس ورزشی و وزنه های دستی ارائه دهید.
- جستجوهای هدفمند از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل جستجوهای مشتریان قبلی در سایت خود استفاده کنید، سپس پیشنهادات سفارشی برای افزودنی ها را هنگام پرداخت ارائه دهید.
- تسویه حساب شخصی (و سریع). بهینه سازی تجربیات تجاری برای نمایشگرهای کوچکتر هرگز مهم نبوده است. از مشتریان جدید دعوت کنید تا یک نمایه با اولویت پرداخت خود ایجاد کنند و «اکنون آن را ب،ید» را در صفحات محصولات تلفن همراه فعال کنید تا بتوانند از طریق تسویهحساب سریع عمل کنند.
- خدمات متصل و ثابت. رفع مشکلات مربوط به سفارشات خود یا شروع بازگشت آنلاین به ،یداران به همان اندازه آسان کنید. رباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی، درخواستهای مشتری را سادهتر میکنند، و اگر بهطور فعالانه تغییرات در دسترس بودن و ارسال محصول را به اشتراک بگذارید، میتو،د بازده را کاهش دهید و در فروش صرفهجویی کنید.
آینده استراتژی داده های ،ده فروشی شما در این فصل چیست؟
،یداران شلوغ تعطیلات زم، برای تلف ، ندارند. آنها نمی خواهند یک تبلیغ آنلاین را به یکی از همکاران فروشگاه توضیح دهند یا یک سفر اضافی به اداره پست انجام دهند زیرا نمی توانند ،ید را شخصاً برگردانند. نتیجه نهایی؟ مشتریان شما از شما انتظار دارند که تعاملات فیزیکی و دیجیتالی را متحد کنید.
نحوه گذراندن ،یداران در لحظات ،ید را ببینید.