یک مثال عالی از این، لوازم خانگی جنرال الکتریک است که تجربیات شخصی سازی شده را در مقیاس، نه تنها در مرکز تماس، بلکه در میدان نیز ارائه می دهد. فلسفه “فاصله صفر” جنرال الکتریک به م،ای نزدیک شدن به مشتری با برآوردن نیازهای فوری آنها با استفاده از داده های به روز است.
به ،وان مثال، یک مشتری جنرال الکتریک در حال خواندن مقاله ای در وب سایت لوازم خانگی جنرال الکتریک در مورد نحوه بازیافت یخچال قدیمی، ممکن است پیشنهادی شخصی از یک ربات چت دریافت کند تا در صورت ،ید یخچال جدید، یخچال قدیمی خود را به صورت رایگان بازیافت کند.
عوامل مرکز تماس با رویکرد “تقطی” برای جمع آوری و استفاده از داده های مشتری، زمان زیادی را از دست می دهند. چه می شود اگر آنها یک نمای واحد از تمام داده ها داشت در یک مکان، صرف نظر از کانالی که مشتری با آن تماس می گیرد؟ این رویکرد omnichannel به نمایندگان شما امکان می دهد خدمات بهتر و کارآمدتری ارائه دهند.
با ضبطها و رونوشتهای تماسهای مشتریان خود به،وان معدن طلایی از دادهها رفتار کنید، نه فقط یک چک لیست انطباق با کیفیت. و در پایان روز، همه این داده ها به شما کمک می کند موج بعدی اتوماسیون را ایجاد کنید که تجربه مشتری شما را بهبود می بخشد و هزینه خدمات را کاهش می دهد.
Omnichannel به م،ای ارائه یک تجربه مشتری ثابت در هر کانال، از سلف سرویس و پیامرس، گرفته تا خدمات صوتی و تصویری تا خدمات مید، است. اتصال هر تعامل در یک پلت فرم به شما امکان می دهد از داده های مشتری خود برای ارائه یک تجربه شخصی و بدون درز استفاده کنید.
و زم، که آنها نمی توانند، باید انتظار داشته باشید که رفع تماس های تلفنی حاصله بیشتر طول بکشد و عملیات خود را بر این اساس تنظیم کنید. استفاده از دادههای مشتری در مراکز تماس به سازمان شما کمک میکند تا کارآمدتر کار کند. نمایندگان می توانند وقت خود را به جای سوالاتی که به راحتی پاسخ داده می شوند، صرف مسائل پیچیده کنند.
مشتریان خدمات سریع و همدلانه می خواهند. آنها خواهان تعامل انسان با انسان هستند. اما آنها همچنین می خواهند مشکلات خود را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند.
4. مثال در دنیای واقعی: استفاده از داده ها برای درک بهتر خواسته های مشتری
مشتریان شما در مورد چه چیزی می پرسند؟ کدام یک از نمایندگان شما شنوندگان فوق العاده ای هستند و ارزش های برند شما را منع، می کنند؟ کدام دانش و گردش کار در حل مسائل مشتری مفیدتر است؟
نتیجه؟ 74 درصد از مشتریان توانستند به خود کمک کنند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. از داده های مشتری در مراکز تماس برای ملاقات با مشتریان بر اساس شرایط آنها استفاده کنید
در اینجا چهار راه برای استفاده از داده های مشتری برای بهبود تجربه مشتری آورده شده است.
بهره وری هزینه با دانش شروع می شود
ما با یک شرکت بیمه پیشرو برای کاهش هزینه خدمات آنها کار کرده ایم. ما به آنها کمک کردیم تا دادههای مربوط به چرایی تماس مشتریان را بررسی کنند. بیشتر اوقات، مشتریان فقط یک درخواست ساده داشتند که میتوانستند به راحتی آن را به تنهایی، سریعتر و بدون انتظار انجام دهند.
استفاده حدا،ری از داده های مشتریان خود در مراکز تماس به م،ای بهبود مستمر خدمات است. آیا می تو،د از کارهایی که انجام داده اید یاد بگیرید تا تجربه مشتری و نماینده را حتی بهتر کنید؟
این امر اندازه مورد نیاز مرکز تماس را کاهش داد و عوامل انس، را آزاد کرد تا واقعاً روی کمک به مشتریان در مدیریت احساسیترین و پیچیدهترین مسائل، مانند حوادث تمرکز کنند. میتو،د از دادههای مشتری در مراکز تماس به همین روش استفاده کنید، تا واقعاً نقاط درد مش، را مشخص کنید، و راههایی برای ارائه درخواستهای سادهتر برای خودسرویس بیشتر بیابید.
برای بهبود تجربه مشتری به داده های خود اعتماد کنید
داده های مشتری شما می تواند خدمات شخصی سازی شده و همدلانه را تقویت کند. بیاموزید که چگونه می تو،د با استفاده از ابزارهای من، و داده های من، برای بهبود تجربه مشتری وفاداری ایجاد کنید.