ما قبلاً می د،م که شرکت های داده محور تقریباً در هر معیاری عملکرد بهتری دارند. با ایجاد یک فرهنگ مبتنی بر داده در سازمان خدماتی خود، میتو،د از طریق اتوماسیون و تعامل همهکاناله از دادههایی که در اختیار دارید حدا،ر استفاده را ببرید.
ما در عصر پر از داده ها زندگی می کنیم. از همه زوایا و همه کانال ها می آید، و از بسیاری جهات ما با داده ها “،اب شده ایم”. گرفتن تمام این اطلاعات مشتری در مراکز تماس – یا استفاده من، از آن ،وما آسان نیست. با کاهش بودجه، باید راههایی بیابید تا از دادههای مشتری که قبلاً در مرکز تماس خود دارید، حدا،ر استفاده را ببرید.
مشتریان خدمات سریع و همدلانه می خواهند. آنها خواهان تعامل انسان با انسان هستند. اما آنها همچنین می خواهند مشکلات خود را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند. شما به آنها کمک میکنید این کار را از طریق مواردی مانند سلفسرویس و رباتهای هوشمند انجام دهند، و انسانها را برای کارهایی که انسانها به بهترین شکل انجام میدهند نجات دهید: حل ، مسائل پیچیدهای که به هیچ طریق دیگری قابل حل نیستند.
استفاده حدا،ری از داده های مشتریان خود در مراکز تماس به م،ای بهبود مستمر خدمات است. آیا می تو،د از کارهایی که انجام داده اید یاد بگیرید تا تجربه مشتری و نماینده را حتی بهتر کنید؟
یک مثال عالی از این، لوازم خانگی جنرال الکتریک است که تجربیات شخصی سازی شده را در مقیاس، نه تنها در مرکز تماس، بلکه در میدان نیز ارائه می دهد. فلسفه “فاصله صفر” جنرال الکتریک به م،ای نزدیک شدن به مشتری با برآوردن نیازهای فوری آنها با استفاده از داده های به روز است.
به ،وان مثال، یک مشتری جنرال الکتریک در حال خواندن مقاله ای در وب سایت لوازم خانگی جنرال الکتریک در مورد نحوه بازیافت یخچال قدیمی، ممکن است پیشنهادی شخصی از یک ربات چت دریافت کند تا در صورت ،ید یخچال جدید، یخچال قدیمی خود را به صورت رایگان بازیافت کند.
در نهایت، ارائه یک تجربه عالی برای مشتری نیاز به تفکر در زمینه اتوماسیون دارد. به مشتریان خود اجازه دهید به دانش و جریان کاری مشابهی که در دسترس نمایندگان شما است دسترسی داشته باشند تا بتوانند به خودشان کمک کنند.
این همان چیزی است که می گوییم خدمات مشتری به مردم مربوط می شود، حتی زم، که از فناوری پشتیب، می کند. سرمایه گذاری در سلف سرویس و اتوماسیون به این م،ی است که مکالماتی که در نهایت به سمت نمایندگان هدایت می شود، مسائلی هستند که واقعاً باید توسط انسان ها رسیدگی شود.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. از داده های مشتری در مراکز تماس برای ملاقات با مشتریان بر اساس شرایط آنها استفاده کنید
داده های مشتری شما می تواند خدمات شخصی سازی شده و همدلانه را تقویت کند. بیاموزید که چگونه می تو،د با استفاده از ابزارهای من، و داده های من، برای بهبود تجربه مشتری وفاداری ایجاد کنید.