این خبر در حالی منتشر میشود که سرمایهگذاران فعال حضور خود را احساس میکنند و شاید دست Salesforce را مجبور کنند.
“اوهانا” یک کلمه هاوایی است که به م،ای خانواده و سیستم حمایتی است. مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، بارها از این اصطلاح برای تعریف فرهنگ فروشنده CRM استفاده کرده است.
ما مشتاقانه منتظر همکاری سازنده با Salesforce هستیم تا ارزشی را که شایسته شرکتی با قد و قامت آن است، درک کنیم.
به نظر می رسد تقویت این وضعیت در حال حاضر پس از انبوهی از ،یدها در سال های اخیر، از جمله Slack، MuleSoft و Tableau تمرکز داشته باشد – که به طور قابل توجهی رشته های کیف پول را شل کرده است.
در واقع، تیمز با 280 میلیون کاربر، خود را به ،وان رهبر بازار UC تثبیت کرده است. بازگرداندن چنین پیشتاز قابل توجهی در یک بازار بالغ احتمالاً دشوار است، و قیمت 28 میلیارد دلاری کاهش قیمت اکنون بیش از حد به نظر می رسد، به بیان ظریف.
پس از اعلام، جسی کوهن، شریک مدیریت الیوت، اظهار داشت:
خبر خوب برای Salesforce این است که همچنان مسلطترین بازیکن در بازار CRM است – با IDC اشاره میکند که مایکروسافت – نزدیکترین رقیب خود – را با چهار بر یک در این فضا پیشی گرفته است.
بسیاری از افراد مرتبط با Salesforce امیدوارند که مسیر مشابهی را در پیش نگیرد و به دنبال کاهش در ابتکارات زیست محیطی و اجتماعی خود – مانند صندوق کاتالیست آن باشند.
با این حال، به نظر می رسد شکل گیری آن خیلی دیر شده است. از این گذشته، بسیاری از ،بوکارها قبلاً در طول همهگیری به تیمهای مایکروسافت روی آوردهاند – عمدتاً به دلیل آشنایی همه با Office – فضای کمی در فضای UC برای Slack باقی میماند تا از آن بهرهبرداری کند.
این خبر مایه تاسف است، به خصوص که Slack به خوبی در مجموعه Salesforce قرار دارد. راهحلهای CRM و Contact Center Genie را با هوش مصنوعی ،شتین که بین پشته اجرا میشود، پوشش میدهد. این یک پیشنهاد ارتباطات سازم، بالقوه قدرتمند است.