اخراج Salesforce همچنان با ارزش های خانوادگی خود دست و پنجه نرم می کند

در بریت،ا، برخی به یاد خواهند داشت که چگونه به SSE – یک شرکت آب و برق که سرمایه‌گذار سهام قابل توجهی در آن دارد – بر سر طرح‌های انرژی سبز آن حمله کرد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-layoffs-continue-as-it-grapples-with-its-family-values/

پس از اعلام، جسی کوهن، شریک مدیریت الیوت، اظهار داشت:

پس از ،وج انبوه در ژانویه، Salesforce 258 شغل دیگر را کاهش داد. به گفته SFGATE – یک وب سایت خبری سانفرانسیسکو – اینها بر کارکنان در “فروش و خدمات مشتری”، “فناوری و محصول” و “اداره کل” تأثیر خواهند گذاشت.

برای دستیابی به این هدف، انجام طرح‌های کاهش هزینه بیشتر احتمالاً در رأس دستور کار قرار دارد که سرمایه‌گذار برای آن شهرت دارد. در گذشته، ثابت نشده است که از بیان این هدف خجالتی نیست.

با این حال، داستان های تیره و تار ا،اج در دره سیلی، به شدت به این شهرت ضربه زده است.

“اوهانا” یک کلمه هاوایی است که به م،ای خانواده و سیستم حمایتی است. مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، بارها از این اصطلاح برای تعریف فرهنگ فروشنده CRM استفاده کرده است.

در واقع، تیمز با 280 میلیون کاربر، خود را به ،وان رهبر بازار UC تثبیت کرده است. بازگرداندن چنین پیشتاز قابل توجهی در یک بازار بالغ احتمالاً دشوار است، و قیمت 28 میلیارد دلاری کاهش قیمت اکنون بیش از حد به نظر می رسد، به بیان ظریف.

ما مشتاقانه منتظر همکاری سازنده با Salesforce هستیم تا ارزشی را که شایسته شرکتی با قد و قامت آن است، درک کنیم.

خبر خوب برای Salesforce این است که همچنان مسلط‌ترین بازیکن در بازار CRM است – با IDC اشاره می‌کند که مایکروسافت – نزدیک‌ترین رقیب خود – را با چهار بر یک در این فضا پیشی گرفته است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که سرمایه‌گذاران فعال حضور خود را احساس می‌کنند و شاید دست Salesforce را مجبور کنند.

در حال حاضر، سرمایه گذاران و کشش این تنگ، و Salesforce ظاهرا آنها را مماشات می کند.

یکی از این سرمایه گذاران، Elliott Management است که ماه گذشته سهام چند میلیارد دلاری Salesforce را تصاحب کرد و در حال آماده سازی نامزدهای اعضای هیئت مدیره برای پیشبرد دستور کار خود است.

به نظر می رسد تقویت این وضعیت در حال حاضر پس از انبوهی از ،یدها در سال های اخیر، از جمله Slack، MuleSoft و Tableau تمرکز داشته باشد – که به طور قابل توجهی رشته های کیف پول را شل کرده است.

با این حال، به نظر می رسد شکل گیری آن خیلی دیر شده است. از این گذشته، بسیاری از ،ب‌وکارها قبلاً در طول همه‌گیری به تیم‌های مایکروسافت روی آورده‌اند – عمدتاً به دلیل آشنایی همه با Office – فضای کمی در فضای UC برای Slack باقی می‌ماند تا از آن بهره‌برداری کند.

این حرکات احتمالاً به پیام‌های اوهانای بنیوف آسیب می‌زند.

بسیاری از افراد مرتبط با Salesforce امیدوارند که مسیر مشابهی را در پیش نگیرد و به دنبال کاهش در ابتکارات زیست محیطی و اجتماعی خود – مانند صندوق کاتالیست آن باشند.

به نظر می رسد بیشتر تمرکز آنها بر روی تغییر Slack از خط مقدم پیام رسان Salesforce باشد. در واقع، پلتفرم UC در حال برداشتن بیشتر – خوب – سستی است.

این خبر مایه تاسف است، به خصوص که Slack به خوبی در مجموعه Salesforce قرار دارد. راه‌حل‌های CRM و Contact Center Genie را با هوش مصنوعی ،شتین که بین پشته اجرا می‌شود، پوشش می‌دهد. این یک پیشنهاد ارتباطات سازم، بالقوه قدرتمند است.

برای مثال، قبل از آ،ین دور ا،اج‌ها، The Register گزارش داد: «دیگر Slack برای کاهش باقی نمانده است».