با انجام این کار، گوگل امیدوار است که تبلیغات جدید برای مصرف کنندگان مختلف ایجاد کند.
Dialpad و Zendesk به آ،ین ارائه دهندگان برجسته فناوری CX تبدیل شده اند که نوآوری های مبتنی بر GPT را راه اندازی کرده اند، با وعده های بیشتر در آینده.
پس از آن، یک توسعهدهنده میتواند بهینهسازی، آزمایش و استقرار را انجام دهد.
افزودن هوش مصنوعی مولد به ،بوکارها اجازه میدهد تا از طریق پیامهای متنی، گردش کار ایجاد کنند و ساختمانهای اتوماسیون بدون کد معمولی و با کشیدن و رها ، را پیش ببرند.
همچنین نگر،های زیادی در مورد تأثیر گستردهتر هوش مصنوعی مولد در پتانسیل آن برای انتشار اطلاعات نادرست، فعال ، تلاشهای فیشینگ و افزایش جرایم سایبری وجود دارد.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-salesforce-zoom-and-twilio/
بدون شک، تیم آن به سختی در حال ساخت آنها هستند. با این حال، از نظر چهار ویژگی اولیه هوش مصنوعی مولد آن، مشابه آنهایی هستند که توسط فروشندگان رقیب ارائه شده است.
کیفیت آنچه که مشتریان قرار می دهند همان چیزی است که آنها به دست خواهند آورد.
اگرچه این طرحها هیجانانگیز به نظر میرسند، اما گوگل هنوز آماده انتشار نیست و این جزئیات فقط در یک ارائه داخلی به اشتراک گذاشته شده است.
با تقویت Flow با Einstein و GPT و Data Cloud، ما نه تنها قابلیت استفاده را افزایش میدهیم، بلکه اطمینان میدهیم مشتریانمان به پیشرفتهترین ابزارها برای دستیابی به بهرهوری، کارایی و رشد بیشتر دسترسی دارند.
دیگری شامل قابلیت قیمت گذاری پویا برای تنظیم خودکار قیمت محصولات بر اساس تقاضا و عرضه در زمان واقعی است.
First up ابزاری شبیه به راه حل Ai Recap Dialpad است. در واقع، “خلاصه سازی محتوا” ابزار به طور خودکار خلاصه ای از بلیط های نماینده را تولید می کند و به کاهش زمان پردازش پس از تماس کمک می کند.
در واقع، این راه حل به ،ب و کارها امکان می دهد اشیاء را از ابزارهای Salesforce CRM، بازرگ، و بازاریابی وارد کنند. همچنین با استفاده از Ingestion API از وب سایت، برنامه تلفن همراه و سایر منابع خارجی خارج می شود.
بعدی یک “پایگاه دانش و ایجاد کلان” ویژگی. مشابه راهحلی که Salesforce رقیب CRM اخیراً به اشتراک گذاشته است، این کار بلیطها را ارزیابی میکند، شکافهای موجود در پایگاه دانش را شناسایی میکند، و مقالاتی را بهطور خودکار برای بررسی ایجاد میکند.
Zendesk سه راهحل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را راهاندازی کرده است که ناشی از همکاری آن با OpenAI، خالق ChatGPT است.
در نتیجه، Oracle Cerner Millennium تقویتشده با زوم میتواند سرمایهگذاریهای زم، را با ابزارهای مجموعه چند منظوره کاهش دهد.
برای انجام این کار، ارائهدهنده پیشرو مرکز راهنمایی مدلهای بنیادی ایجاد کرده است که از دههها دادههای CX و بینشهای خاص صنعت جمعآوری شده استفاده میکند.
Salesforce اینشتین GPT را برای Flow، مجموعه اتوماسیون خود معرفی کرده است.
برای ایجاد این موارد، تبلیغکنندگان متن، تصاویر و ویدیوهایی را به Google ارائه میکنند که مربوط به کمپین تبلیغاتی خاصی است که میخواهند اجرا کنند.
با این حال، Dialpad قابلیتهای اضافی WFO با قابلیت هوش مصنوعی را نیز منتشر میکند.
در همین حال، در Zendesk…
این کار را از طریق Data Cloud انجام می دهد. Data Cloud به کاربران اجازه می دهد تا منابع داده های مختلف را یکپارچه کنند.
البته، برخی ممکن است سر خود را خاراندن کنند و بپرسند: چگونه با سوابق و ابرداده های Salesforce کار می کند تا به درستی چنین جریان هایی را پیکربندی کند؟
این هفته اوراکل و زوم همکاری خود را برای استفاده از کانالهای سلامت از راه دور در Oracle Cerner Millennium تقویت ،د تا اتصال ملاقات از راه دور بیمار و دسترسی یکپارچه به پروندههای سلامت الکترونیکی بیمار (EHR) را بهبود بخشند.
اول یک ابزار خلاصه سازی خودکار است که به نام “شما Recap دارید” این راه حل، موارد هدف، نتیجه و اقدام را در تمام مکالمات صوتی روی پلتفرم خود ایجاد می کند.
از نسخههای مولدتر هوش مصنوعی گرفته تا فروشندگان برجسته CX که با هم همکاری میکنند، در اینجا چند گزیده از محبوبترین اخبار ما در هفت روز گذشته آورده شده است.
با این وجود، گوگل بر تعهد خود به ایجاد نردههای محافظ در هنگام ارائه راهحلهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی – طبق گزارش فایننشال تایمز – تاکید کرده است.
با این حال، او هشدار می دهد که “با قدرت بزرگ، مسئولیت بزرگی به همراه دارد.”
هر سازم، که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را برای تقویت تلاشهای شخصیسازی خود اتخاذ میکند، باید مطمئن شود که مدلهای AI/ML آنها بر اساس دادههای باکیفیت آموزش داده شده و با اولویتها و ارزشهای مشتریان خود هماهنگ هستند و همچنین با رضایت کاربر به دست میآیند.
Oracle و Zoom با یک راه حل متصل به این امر دست می یابند که یک گردش کار آشنا ایجاد می کند و ابزارهایی برای ردیابی داده های EHR قبل، در حین و بعد از تماس فراهم می کند.
با این حال، اکنون وعده داده است که از قدرت مدلهای زبان بزرگ (LLM) برای انتشار 12 ویژگی هوش مصنوعی در 12 ماه آینده برای پلتفرم هوش مشتری مبتنی بر Ai-Powered خود استفاده کند.
همکاری مستمر به دنبال ارائه سریعتر، آسانتر و مؤثرتر خدمات بهداشتی از راه دور برای بیماران و متخصصان مراقبتهای بهداشتی است.
از آنجایی که مردم جلسات مجازی را در محل کار و زندگی شخصی خود پذیرفته اند، به طور فزاینده ای به دنبال همین راحتی، سادگی و انتخاب در مراقبت های بهداشتی هستند. مشاورههای پزشکی از راه دور و بازدیدهای مجازی، گزینهها و دسترسیهایی را در زمانها و مکانهایی که برای آنها بهترین است، فراهم میکند.
علاوه بر این، وست گفت که ادغام Zoom با Oracle Cerner Millennium “گام بعدی” را در گسترش راه حل Oracle به ،وان یک ابزار مراقبت بهداشتی فراهم می کند.
با Flow تعبیه شده در Data Cloud، Salesforce امیدوار است به مشتریان خود کمک کند تا هر تجربهای را «بهم پیوستهتر و شخصیتر» کنند.
فروشنده این ها را با LLM های OpenAI جفت کرده است تا راه حل هایی ایجاد کند که «موارد خدمات مشتری را به طور کارآمد حل کند».
در اوایل این هفته، فایننشال تایمز برنامه های گوگل را برای آوردن هوش مصنوعی مولد به تبلیغات فاش کرد.
این حرکت یک تغییر قابل توجه برای Dialpad است که تا کنون توسعه سبد هوش مصنوعی خود را در داخل خود حفظ کرده است و از شراکت شخص ثالث اجتناب کرده است.
هایدی وست، رئیس بخش بهداشت و درمان زوم، اضافه:
این راه حل مشابه راه حل هایی است که چندین رقیب آن – از جمله NICE، Talkdesk و Five9 – در ماه های اخیر ارائه کرده اند.
وست همچنین خاطرنشان کرد که پلتفرم بهینه سازی شده با زوم میتواند «،یب پزشکی از راه دور را برای پزشکان آسانتر کند تا تجربه بیمار را بهبود بخشد و در عین حال هزینههای اداری را کاهش دهد».
در واقع، Dialpad وعده داده است که با ،یب مدلهای هوش مصنوعی اصلی خود با LLM و مجموعه دادههای اختصاصی آن، «قابلیتهای صنعت اول» را ارائه دهد.
از آنجا، هوش مصنوعی آن مطالب را با اطلاعات مربوط به مخاطبان هدف و اه، فروش ،یب میکند تا تبلیغات شخصیسازی شده را بهطور خودکار ایجاد کند.
با این وجود، قبل از اینکه گوگل قدم بعدی را بردارد، سام ریچاردسون، مشاور تعامل با مشتری در Twilio، ملاحظات خود را در مورد چگونگی اتخاذ چنین راه حل هایی توسط کاربران نهایی به اشتراک گذاشت. او بیان کرد:
به طور موثر، این فرآیندهای دستی و گام به گام را حذف می کند و موانع پذیرش را برای کاربران کمتر فنی کاهش می دهد.
ریچاردسون در بیان این موضوع بر این باور خود تأکید کرد که هوش مصنوعی مولد فرصتی برای دستاوردهای قابل توجه در جذب مشتری – زم، که در کنار یک پلت فرم داده مشتری استفاده می شود، ارائه می دهد.
به ،وان مثال، با Einstein GPT for Flow، مشتری میتواند به سادگی تایپ کند: «هنگامی که مشتری جدیدی را ایمن میکنیم، یک ایمیل به گروه ارسال کنید». سپس راه حل به طور خودکار آن را ایجاد می کند.
مثالهای متعددی وجود دارد که نشان میدهد Flow چگونه کارایی ،بوکار را افزایش میدهد.
عجله گوگل به سمت هوش مصنوعی نشانه اصلی این است که صنعت تبلیغات به این سمت می رود – اما موفقیت هوش مصنوعی مولد به نحوه استفاده شرکت ها از آن بستگی دارد.
جان ،را، معاون اتوماسیون در Salesforce، بر این نکته استوار است. او بیان کرد:
به ،وان مثال، برندها ممکن است یک گردش کار طراحی کنند تا در لحظه ایده آل، تخفیف های درون فروشگاهی را به مشتریان ارائه دهند.
سرانجام، Zendesk یک “منابع عامل گسترش” راه حل. این به عامل ها اجازه می دهد تا اصل یک پاسخ را تایپ کنند. سپس این ابزار آن را تکمیل میکند و پیامی را ایجاد میکند که نماینده بتواند آن را بازبینی، تغییر داده و ارسال کند.
باز هم، این به طور بالقوه پتانسیل م،بی را که فروشندگان CX در هوش مصنوعی مولد مشاهده می کنند، برجسته می کند.