از تزریق CRM با ChatGPT گرفته تا تغییر در راس یک استوار هوش تجاری، در اینجا چند گزیده از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آورده شده است.
Salesforce در حال آمادهسازی برای راهاندازی Einstein GPT، «اولین هوش مصنوعی در جهان» برای CRM است.
هوش مصنوعی به ،بوکارها اجازه میدهد تا محتوای «معتمد» را از دادههای Salesforce CRM خود تولید کنند.
برای مثال، ممکن است به طور خودکار ایمیلهایی برای همکاران و مشتریان، تصاویری از مجموعه دادههای خاص، و کدهایی برای توسعهدهندگ، که سفرهای آنلاین مشتری را طراحی میکنند تولید کند.
ویدیوی زیر بینشی را در مورد این که این موارد استفاده زم، که Einstein GPT برنامه آزمایشی بسته خود را کامل میکند، چگونه به نظر میرسند ارائه میدهد.
با این حال، برنامه های بسیار بیشتری از GPT ،شتین وجود دارد.
در Service Cloud، Einstein GPT ممکن است مقالات دانشی را بهطور خودکار از یادداشتهای موردی گذشته تولید کند و آنها را در CRM ذخیره کند.
علاوه بر این، Einstein GPT ممکن است این مقالات دانش را بررسی کند تا پاسخهای شخصی مشتری را در چت زنده ایجاد کند، که نمایندگان میتوانند آنها را تغییر دهند و ارسال کنند.
در Sales Cloud، کاربران ممکن است وظایفی مانند زمانبندی جلسات، نوشتن ایمیل، و جمعآوری زمینه مشتری قبل از تماس را با Einstein GPT ساده کنند.
در Marketing Cloud، کاربران ممکن است از Einstein GPT برای شخصیسازی پویا محتوا در وب، برنامهها و کانالهای ارتباطی استفاده کنند.
سپس، یک ویژگی ،شتین GPT برای توسعه دهندگان وجود دارد که به تیم های فناوری اطلاعات اجازه می دهد با دستیار هوش مصنوعی تعامل داشته باشند، از آن سؤال بپرسند و کد تولید کنند.
بنیانگذار و مدیر اجرایی سابق Domo بار دیگر شرکت را با تیمی تازه در اطراف خود اداره خواهد کرد.
اخبار مربوط به تغییرات اجرایی زم، رسید که این شرکت نتایج مالی بهتر از حد انتظار خود را در سه ماهه چهارم فاش کرد. بدیهی است که تغییرات در بالا با نتایج مثبت مالی پنهان نشد، زیرا سهام شرکت بلافاصله پس از آن سقوط کرد.
جاش جیمز، که جایگزین جان ملور شده است، هیچ توضیحی در مورد دلیل انتخاب خود برای بازگشت نداده است و ،وج سال گذشته خود را نشان می دهد.
این مدیر عامل و مدیر سابق Domo، جان ملور، از هر دوی این نقش ها کنار رفته است.
ملور پس از چهار سال حضور در این شرکت، سخنان جدایی خود را بیان کرد: «این یک افتخار و یک افتخار بود که برای نزدیک به چهار سال بخشی از تیم Domo بودم و در سال گذشته به ،وان مدیر عامل شرکت کردم.
Domo دارای یک تیم بسیار متعهد و با استعداد است که با تعهد و صداقت باورن،ی کار می کند.
فداکاری تیم به مشتریان ما یکی از دلایل بسیاری است که من مطمئن هستم که Domo همچنان یک اخلال در بازار خواهد بود زیرا ما راه حل های نوآورانه ای را برای مشتریان ارائه می دهیم.
Domo توسط جان جیمز در سال 2010 تاسیس شد، که کمک کرد تا این شرکت به یک چهره جدی در صنعت نرم افزار BI تبدیل شود و هشت سال بعد آن را عمومی کرد. جیمز به طور مرموزی تصمیم گرفت بدون ارائه هیچ توضیحی در زم، که شرکت شروع به کار می کرد، از سمت مدیرعاملی کناره گیری کند.
Genesys بزرگترین سه ماهه رزرو جدید خود را برای پلتفرم Genesys Cloud CX خود به دست آورده است.
تا حدی به لطف این عملکرد چشمگیر سه ماهه چهارم، فروشنده مرکز تماس سالانه 800 میلیون دلار درآمد سالانه از طریق این پلتفرم ،ب کرد که 50 درصد افزایش داشت (سالانه).
این نتایج برای اولین بار مجموع درآمد سالانه Genesys را به بیش از 2 میلیارد دلار رساند.
اظهار نظر در مورد نتایج، تونی بیتس، مدیر عامل و رئیس Genesys، گفت:
به ،وان یک پلتفرم همه کاره، توانایی آن در تغییر و نوسازی نحوه ارتباط سازمانها با افراد، ادغام دادههای همزمان، بهینهسازی تعامل فعال و شخصیشده و ارائه یک تمایز وفاداری واقعی، بینظیر است.
در واقع، این پلتفرم اغلب در گزارشهای تحلیلگران عملکرد خوبی دارد، زیرا Genesys یکی از سه رهبر بازار در آ،ین گزارش Gartner Magic Quadrant برای CCaaS در نظر گرفته میشود.
با این حال، به جز Genesys که پلتفرم تحسینشده CCaaS را ارائه میکند، عوامل دیگری در اینجا نقش دارند.
به ،وان مثال، فروشنده تصمیم گرفت راه حل Multicloud CX خود را در اکتبر سال گذشته کنار بگذارد. این احتمالاً کمک قابل توجهی به نتایج چشمگیر Q4 پلتفرم Genesys Cloud CX داشته است.
Qualtrics راهحلهای Qualtrics Frontline XM را منتشر کرده است تا به کارکنان خط مقدم کمک کند تا تجربیات مشتری با کیفیتی را ارائه دهند.
راهحلهای جدید آن از فناوری هوش مصنوعی استفاده میکند و از آنچه Qualtrics به ،وان «بزرگترین پایگاه داده احساسات جهان» برای بهبود تجربیات مشتری از ابتدا تا انتها توصیف میکند، استفاده میکند.
برنامه های کاربردی که به طور خاص برای تقویت روابط با مشتری طراحی شده اند، در تمام نقاط تماس مجازی و فیزیکی برای عوامل مرکز تماس و ،، که به سفرهای مشتری متصل هستند، پشتیب، می کنند.
زیگ سرافین، مدیرعامل کوالتری،، گفت:
روزهایی که مجبور بودیم هر زمان که بخواهیم از تجربه آنها مطلع شویم، نظرسنجی کنیم، به پایان رسیده است.
Qualtrics برای توانمندسازی هر سازم، نوآوری می کند تا بفهمد در هر مرحله از سفر، در هر نقطه تماس در خط مقدم، چه اتفاقی در حال رخ دادن است، بدون نیاز به سوال.
“XM” (مدیریت تجربه) اصطلاحی است که توسط Qualtrics ابداع شده است و به روش آنها برای پیاده سازی راه حل های موثر تجربه مشتری اشاره دارد. این شرکت بر این باور است که این نوآوریها کمک میکند تا قدرت «مدیریت تجربه» را به دست ،، در سازمانهایی که بیشتر به آن نیاز دارند، ی،ی کارکنان خط مقدم و رو به مشتری، داده شود.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-salesforce-domo-and-genesys/