اخبار بزرگ CX از NICE، Salesforce، Gamma و SAP
انتشار: مرداد 05، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

اخبار بزرگ CX از NICE، Salesforce، Gamma و SAP

یکی دیگر از جنبه های کلیدی این معامله، رکورد چشمگیر BrightCloud در تحول CX بود (در ادامه بخو،د...).

Gamma - ارائه دهنده CCaaS و خدمات ارتباطی یکپارچه - در نظر دارد با بهره گیری از تخصص سازم، گسترده BrightCloud به یک «ارائه دهنده خدمات مدیریت شده پیشرو برای شرکت ها در سراسر اروپا» تبدیل شود.

وکیل شاکیان ادعا کرد که معامله توافق شده به جای سهامداران به نفع SAP بوده است، با این استدلال که این شرکت ترجیح داده است به جای یک رقیب در T،ma Bravo، به یکی از متحدان خود در Silver Lake بفروشد، که در این فرآیند سرمایه گذاران و سهامداران را متحمل هزینه می کند.

این هفته شلوغی در بخش CX بود، با شایعاتی مبنی بر تصاحب Playvox توسط NICE، ،ید BrightCloud توسط Gamma و حکم دادگاه در مورد فروش Qualtrics توسط SAP.

در واقع، فروشندگان CX در مجموعه توما براوو شامل Calabrio، Qlik، و - جالب تر از همه - نزدیک ترین رقیب Qualtrics، Medallia هستند.

این واقعاً برای پاسخ به دو سؤال بزرگ است: به من ایده بدهید که در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهم؟ و من قبلاً از طریق مجوز خود به چه چیزی دسترسی دارم؟

در بحث فروش، گرگور کمپبل، مدیر CX Practice در BrightCloud، در مورد نحوه استفاده از زیرساخت های شرکت توسط گاما مشتاق بود:

NICE برای مدت طول، بیش از یک دهه است که استاندارد طلایی برای WEM بوده است – بنابراین دیدن قصد ،ید جالب است.

این ،ید بخشی از هدف گاما برای تقویت تجربه مشتری و قابلیت های مرکز تماس است.

Gamma Communications ،ید BrightCloud Group را تایید کرده است.

آنها همچنین اظهار داشتند که شرایط معامله - که شامل ادامه قراردادهای بین شرکتی بین SAP و Qualtrics است - "به طور کلی برای SAP مطلوب است."

این کار را از طریق سه ویژگی اصلی محصول انجام می دهد ... (در ادامه بخو،د ...).

ما به دلایل زیادی برای تبدیل شدن به بخشی از گاما هیجان زده هستیم: فرهنگ، برنامه های رشد بلندپروازانه، و رهبری قوی که به خوبی با اخلاق شرکت ما هماهنگ است.

پرونده ک،ی ادعا کرد که Qualtrics و SAP - که در آن زمان 71 درصد از سهام Qualtrics را در اختیار داشتند - پیشنهادی 18.15 دلاری برای هر سهم از Silver Lake و هیئت سرمایه گذاری برنامه بازنشستگی کانادا را پذیرفتند، علیرغم دریافت پیشنهاد 21 دلاری از توما براوو.

به این ترتیب، حرکت بالقوه کمتر در مورد گسترش سبد NICE و بیشتر در مورد جذب مشتریان جدید به نظر می رسد، که می تواند تجارت خود را در طول زمان گسترش دهد.

یک دادگاه صدارت شکایت دو سهامدار Qualtrics را که شرکت را به طرفداری از پیشنهاد متناقض برای فروش 12.5 میلیارد دلاری شرکت در مارس سال گذشته متهم کرده بودند، رد کرد.

به ،وان بخشی از اکتساب، گاما از لیست مشتریان رشک برانگیز BrightCloud و همچنین تجربه سازمان در پیاده سازی و پشتیب، و خدمات تخصصی بهره خواهد برد.

آدام سعد، CTO و بنیانگذار Tech Stack Advising، به نظر می رسید که شب گذشته با یک پست لینکدین شایعات را شروع کرد.

در واقع، در حالی که Playvox ابزارهای مدیریت نیروی کار (WFM)، تضمین کیفیت (QA) و ابزارهای گیمیفیکیشن را ارائه می دهد، چیز کمی وجود دارد که NICE قبلاً نداشته باشد.

این حرکت بسیار مهم است، زیرا تجربه کشف محصول در پلتفرم های عمیق - مانند Service Cloud - بسیار پراکنده است.

البته، وبینارها و رویدادها، اسناد پشتیب،، یادداشت های انتشار، انجمن ها و رسانه های اجتماعی برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد چنین پلتفرم های CX وجود دارد.

علاوه بر این، ممکن است انگیزه شوم تری در پشت حرکت احتمالی وجود داشته باشد (ادامه مطلب را بخو،د...).

او در این پست نوشت:

با این حال، معاون صدراعظم J. Travis Laster به نفع Qualtrics و SAP حکم داد و مدعی شد که شاکیان نتوانستند هیچ سود ملموسی را برای SAP در فروش به Silver Lake به جای T،ma Bravo ثابت کنند (در ادامه بخو،د...).



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-nice-avaya-gamma-sap/

Salesforce، My Service Journey را معرفی کرده است که اولین راه حل کشف محصول برای خدمات مشتری است.

صحبت ، در یک وبینار اخیر، مت کراویتز، معاون مدیریت محصول در Salesforce، اظهار داشت:

خوشبختانه، My Service Journey قصد دارد این فرآیند کشف محصول را ساده و شخصی کند.

این ابزار در حال حاضر در نسخه بتای باز موجود است، این ابزار به کاربران کمک می کند تا قابلیت های موجود در Service Cloud را پیمایش کنند و اطمینان حاصل شود که مراکز تماس همه چیز را که برای آنها در دسترس است درک می کنند.

در اینجا گزیده هایی از برخی از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.

رسانه های اجتماعی با شایعاتی مبنی بر اینکه NICE قرار است Playvox، ارائه دهنده مدیریت تعامل نیروی کار (WEM) را ،یداری کند، شعله ور شده است.

در واقع، BrightCloud در حال حاضر به ،وان شریک پیشرو سازم، اروپایی CCaaS برای سیسکو مستقر شده است. نقشی که باعث شده این شرکت بر مجموعه بزرگی از تاسیسات مرکز تماس سیسکو و راه حل های Webex CCaaS ریاست کند.

با این وجود، اگر برندی برای درک کامل قابلیت های Service Cloud به منبعی مانند یادداشت های انتشار متکی باشد، باید محتوای ۱۵ ساله را مرور کند.