3 روش جدید برای افزایش سرعت فروش با رویکرد تیمی
نکته جادویی در مورد این تجربه این است که داده ها و بینش های Genie Customer Data Cloud مانند هر شیء دیگری در پلتفرم Salesforce به راحتی قابل آدرس دهی هستند، بنابراین وقتی با Flow و MuleSoft ،یب شوند، می تو،م اتوماسیون پیشرفته و هوشمندانه را در هر دو ارائه دهیم. Customer360 و تمام سیستم های دیگر در شرکت.
سازمان ها باید به طور یکپارچه تعاملات دیجیتال و دنیای واقعی مشتری را به هم متصل کنند تا لحظات مرتبط، شخصی و قانع کننده ای را فراهم کنند. با این حال، تلاش های آن ها برای هدایت این تعامل بلادرنگ اغلب به دلیل فقدان یک منبع حقیقت واحد در مورد مشتریانشان مختل می شود.
در محیط اقتصادی امروز، شما باید روی مشتریان خود تمرکز کنید و همه چیز با داده ها شروع می شود. ،ب و کارها دارای حجم عظیمی از داده های سیلو شده، تکه تکه شده و مدیریت آن دشوار است. در گذشته، شرکت ها نیاز به ایجاد خطوط لوله و پلتفرم های داده پیچیده داشتند که منجر به مشکلاتی با تکرار داده ها، داده های قدیمی و در نهایت، تضعیف تصمیم گیری شد.
به ،وان بخشی از مدل 1-1-1 ما از سال 1999 از بخش غیرانتفاعی پشتیب، می کنیم و بیش از 39 هزار سازمان از نرم افزار اهدایی ما استفاده می کنند. سازمان های بی شماری دیگر از پلتفرم ما برای هدایت ابتکارات زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) خود استفاده می کنند.
این یک تغییر دهنده بازی برای MuleSoft مشتریان، زیرا Genie Customer Data Cloud اکنون هر ،ب و کاری را قادر می سازد تا قفل داده های بلادرنگ را در هر سیستم مدرن یا قدیمی باز کند.
احتمالاً ،ب وکار شما قبلاً برخی از تجربیات مشتری را خودکار می کند. اما شما به احتمال زیاد فقط با بخشی از اطلاعاتی که در مورد هر مشتری دارید این کار را انجام می دهید. این شما را از تحقق وعده واقعی اتوماسیون جلوگیری می کند - در زم، که کمک به همه ما برای انجام کارهای بیشتر با کمتر بسیار مهم است.
رهبران ،ب وکار در سرتاسر جهان بر روی دستیابی به موفقیت در حال حاضر از طریق ارتباط با مشتریان خود به روش های ارزشمندتر و مقرون به صرفه تر تمرکز کرده اند. اتوماسیون تقریباً برای هر یک از آنها مهم است - 91٪ از سازمان ها افزایش تقاضا را در دو سال گذشته گزارش می دهند، زیرا همه ما می د،م که چگونه با کمترین مقدار بیشتری انجام دهیم. سرمایه گذاری هایی که شرکت ها در حال حاضر انجام می دهند، موفقیت امروز و آینده آنها را تعیین می کند.
به طور متوسط، سازمان ها از حدود 980 برنامه کاربردی برای اجرای تجارت خود استفاده می کنند. این برنامه ها سیلوهای داده را ایجاد می کنند که منجر به صدها نسخه از «حقیقت» در مورد یک مشتری می شود. این چالش تنها به دلیل افزایش روزافزون میزان داده های ایجاد شده و پردازش شده در هر سال افزایش می یابد.
در سپتامبر 2022، Salesforce از Genie Customer Data Cloud رونمایی کرد که اکنون توسط تابلو، برای کمک به ،ب و کارها برای درک بهتر داده های مشتری و ارائه بینش های عملی در زمان واقعی و در مقیاس. Genie Customer Data Cloud اکنون روزانه بیش از 100 میلیارد رکورد مشتری را در کل Customer 360 پردازش می کند.
بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری های فناوری من، به شما کمک می کند تا کارایی را افزایش دهید، نتایج را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید.