اتحاد در محل کار چیست؟


جامعه LGBTQ+ مورد حمله قرار گرفته است. در واقع، کمپین حقوق بشر (HRC) – بزرگترین سازمان حقوق مدنی ،بین، همجنس گرا، ،، ترنسجندر و دگرباشان آمریکایی – اعلام کرده است وضعیت اضطراری ملی برای جامعه

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در حال حاضر است ردیابی نزدیک به 500 لایحه ضد LGBTQ+ در سراسر ایالات متحده، با بیش از 75 لایحه در سال جاری به تصویب رسید. از میان معرفی‌شده‌ها، بیش از 200 نفر افراد ترا،تی و غیردودویی را هدف قرار می‌دهند. زندگی، معیشت، و رفاه عمومی ترنس ها، به ویژه، بیش از هر زمان دیگری مورد هدف قانونگذاران قرار گرفته است.

وضعیت اضطراری است. با این حال، چند سال گذشته ثابت کرده است که ،ب و کارها می توانند قدرتمند باشند پلتفرم هایی برای تغییر. به همین دلیل برای شرکت‌ها ضروری است که اتحاد در محیط کار را ترویج کنند و سیاست‌ها و شیوه‌هایی را اجرا کنند که از جوامع LGBTQ+ حمایت می‌کنند. ممکن است ماه غرور تقریباً به پایان رسیده باشد، اما شرکت‌ها می‌توانند در تمام طول سال الگو باشند.

متعهد شوید که در تمام طول سال متحد باشید

ائتلاف رسیدن به خط پایان یا ،ب مدال نیست – این یک سفر مداوم است.


اتحاد را در محل کار تشویق کنید

اتحاد فعال – در همه سطوح، از فردی گرفته تا رهبری – نقش مهمی در ایجاد تغییرات مثبت دارد. همانطور که کار به سمت برابری ادامه دارد، برای شرکت ها مهم است که نشان دهند متعهد به ایجاد محیطی هستند که در آن همه مردم احساس ارزشمندی و احترام کنند.

و این به م،ای فراتر رفتن از لو،ای رنگین کمان و حمایت های مالی رژه است، که بیانگر حمایت هستند اما می توانند عملکردی نیز به نظر برسند. جسیکا رومیگ، مدیر مهندسی راه حل در Salesforce، گفت: «آنچه در 10 سال گذشته دیده‌ایم، برندهای زیادی است که پرچم پراید را برای یک ماه حمل می‌کنند، زیرا آن را برای دو طرف مفید می‌دانند. رومیگ پس از اینکه به ،وان ترنس معرفی شد، مجبور شد آ،ین شرکت خود را ، کند. “حمایت از پراید تا حدی به دلایل تجاری چیز بدی نیست، اما این است است یک چیز بد در مواقع مشکل – زم، که شرکت‌ها موضع خود را تغییر می‌دهند، زیرا اکنون حمایت عمومی ترسناک‌تر است.

در اینجا چند روش وجود دارد که شرکت‌ها می‌توانند در طول پراید و در طول سال تفاوت واقعی برای LGBTQ+ افراد ایجاد کنند.

فرهنگ مشارکت را تقویت کنید

تنها در ایالات متحده، بیش از 8 میلیون افراد در نیروی کار به ،وان LGBTQ+ شناخته می شوند. با این حال، حمایت از همکاران غیر دگرباش ، از حقوق این جوامع ضروری است، به ویژه در چنین فضای قانونی خصمانه. رومیگ که به دلیل موضعش در مورد برابری در Salesforce به دنبال شغل خود بود، گفت: «فقط به این دلیل که ،ت مردم را دور هم جمع نمی‌کند به این م،ا نیست که شرکت‌ها نمی‌توانند.»

به گفته مک کینزی، 45 درصد از کارمندان شناسایی LGBTQ+ می گویند که باید مراقب باشند. بحث در مورد زندگی شخصی خود در محل کار. این نه تنها برای آن‌ها، بلکه برای کل نیروی کار، که با استقبال از دیدگاه‌ها و زمینه‌های مختلف، شکوفا می‌شود، مضر است.

در سال 2021، Salesforce مزایای خود را که شامل ،ت می‌شود، اعلام کرد که شامل بازپرداخت برای اقدامات و درمان‌های پزشکی تأیید ،ت می‌شود. مرخصی تأیید ،ت، بازپرداخت کمد لباس؛ بازپرداخت هزینه های قانونی؛ و پشتیب، مشاوره و دفتر برابری شرکت به کارمندان قدرت می دهد تا متحد شوند و آموزش هایی را در مورد موضوعاتی مانند اینکه چگونه یک همکار خوب و متحد برای افراد ترنس باشند ارائه می دهد.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

یک محیط امن ایجاد کنید

برای شرکت هایی که به دنبال حمایت از جوامع LGBTQ+ هستند، سلسله مراتب نیازهای مزلو می تواند الهام و راهنمایی ارائه دهد. رومیگ گفت: «به نظر می‌رسد مشارکت بیشتر شرکت‌ها در پراید در حوزه‌های هرم می، عشق و تعلق و احترام قرار می‌گیرد، که بسیار عالی است. گروه‌های منابع کارمند (ERG) مانند Outforce، گروه برابری Salesforce برای کارمندان و متحدان LGBTQ+، به این حوزه‌ها می‌پردازند، مانند منابعی مانند Warmline، که کارمندان را با م،عان مرتبط می‌کند تا به آنها کمک کند تا دغدغه‌های شغلی و تعلق را دنبال کنند.

رومیگ افزود: “اما در حال حاضر، ما با مشکلات وجودی در انتهای هرم، به ویژه در مورد ایمنی و امنیت روبرو هستیم.” در حالی که ERG ها ایمنی روانشناختی و فضاهای امن را برای LGBTQ+ ایجاد می کنند، فراهم می کنند، شرکت ها می توانند با اجرای سیاست ها و مزایای داخلی و حمایت می کند قو،ن طرفدار LGBTQ+ مانند قانون برابری و قانون احترام به ازدواج. Salesforce برای مخالفت با HRC شریک شده است قانون ضد LGBTQ+ در ایالات متحده، آن را امضا کرد ما را در تعهد بشمارید، و پیوست بی،ه GLAAD حمایت از جامعه به ،وان متحدان عمومی

مقالات پرطرفدار

این واژه نامه جدید داده ها، داده ها را برای شما و تیم هایتان رمزگشایی می کند

11 دقیقه مطالعه

تصویر، با پس‌زمینه صورتی، از مشتری که خدمات مشتری آنلاین را از یک عامل خدمات / مرکز تماس هوش مصنوعی دریافت می‌کند.

4 روشی که مرکز تماس شما می تواند با هوش مصنوعی مولد شروع کند

6 دقیقه مطالعه

از حقوق LGBTQ+ در سطح جه، حمایت کنید

ایالات متحده تنها کشوری نیست که چالش های مهمی را برای LGBTQ+ افراد ایجاد می کند. این جوامع در سراسر جهان با ظلم و ستم روبرو هستند. به ،وان مثال، برزیل بیش از 100 لایحه ضد دگرباش ، پ، در ،ت ارائه کرده است و ،ت ایتالیا نیز متوقف شد، در سطح شهرداری، ثبت نام فرزندان زوج های همجنس. در هند، برابری در ازدواج در دادگاه عالی در حال تصمیم گیری است. برای ایجاد یک جامعه جه، که نه تنها برای افراد LGBTQ+ امن باشد، بلکه واقعاً آنها را نیز بپذیرد، کارهای زیادی باید انجام شود.

“ژاپن تنها است کشور G7 می یاماگوچی، متخصص ارشد بازاریابی رویداد در Salesforce و رهبر Outforce ژاپن، گفت: نه ازدواج همجنس‌گرایان و نه قانونی که تبعیض را بر اساس تمایلات ، منع کند. «کارهای زیادی وجود دارد که شرکت‌ها می‌توانند برای تغییر این وضعیت انجام دهند، با شروع حضورشان». امسال، یاماگوچی در میان 250 کارمند Salesforce و اعضای خانواده‌شان بود که در رژه پراید توکیو، بزرگترین رژه کشور برای حمایت از LGBTQ+ شرکت ،د.

متعهد شوید که تأثیر ماندگاری ایجاد کنید

ماه غرور هم به ،وان یک جشن و هم به ،وان یک اعتراض عمل می کند: این زم، است که از افراد LGBTQ+ با شناخت دستاوردها و انعطاف پذیری آنها حمایت کنیم و در عین حال آگاهی را در مورد چالش هایی که همچنان با آن روبرو هستند افزایش دهیم. با احترام گذاشتن به پراید، شرکت‌ها می‌توانند نشان دهند که چرا اتحاد در محل کار، در این ماه و هر ماه بسیار ضروری است: ایجاد و حمایت از محیطی – و جه، – ایمن و فراگیر برای همه است.




منبع: https://www.salesforce.com/blog/ally،p-in-the-workplace/