به جنبش Salesblazer بپیوندید
برای غلبه بر این اشتباه رایج، نمایندگان فروش باید مطمئن شوند که رویکرد خود را در طول فرآیند شخصی سازی می کنند. یک ویژگی نباید اهمیت کانال و رویکردی را که در پیش گرفته اید، بگیرد. از داده ها و بینش ها برای به دست آوردن دانش بیشتر استفاده کنید، اما درک خود را که به سختی از بازار هدف خود به دست آورده اید و چشم اندازهای خاص خود را برای تنظیم هر پیام به کار ببرید.
ابزارهای جستجوی فروش نرم افزار و فناوری هایی هستند که برای کمک به تیم های فروش در شناسایی، مشارکت و تبدیل مشتریان بالقوه طراحی شده اند. با استفاده از این ابزارها، فروشندگان می توانند جستجوی فروش خود را با ارتباط سریعتر و کارآمدتر با ،یداران بهبود بخشند. این ابزارها از نظر نوع متفاوت هستند، بسته به جایی که می خواهید با فناوری هایی مانند نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازاریابی ایمیلی ادغام شوند. جستجوی فروش معمولاً به بازاریابی برون گرا اشاره دارد - جایی که یک فروشنده در تلاش است تا ،ی را که احتمالاً هرگز در مورد آنها نشنیده است (یا حتی گاهی اوقات حتی شرکت آنها) را به جلسه دعوت کند.
شرکت هایی که از ابزارهای جستجوی فروش استفاده می کنند، معمولاً مزایای قابل توجهی را مشاهده می کنند، اغلب در مدت زمان نسبتاً کوتاه. با این حال، صرف ،ید و استفاده از ابزارها، مزایایی را برای شما به ارمغان نمی آورد. نمایندگان فروش باید نرم افزار را به طور کامل در تمام فرآیندهای خود ادغام کنند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند که احتمالاً محصول را ،یداری می کنند.
ابزار جستجوی فروش گاهی اوقات می تواند مشکلات بیشتری را نسبت به حل آن ایجاد کند. اگر ابزار آن به مدیریت موثر داده های فروش کمک نکند، ممکن است یک ،ب وکار با داده های بسیار زیاد مواجه شود. یا اگر ابزار به راحتی با سایر سیستم های موجود کار نکند، ممکن است یک شرکت نتایج نادرستی دریافت کند. به همین دلیل مهم است که با ابزاری شروع کنید که نیازهای خاص شما را برآورده کند.
تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی
ابزارهای جستجوی فروش می توانند به طور خودکار تأیید کنند که گردش کار جستجوی شما با بهترین شیوه ها و مقررات مطابقت دارد. با این حال، همه ابزارها این ویژگی را ندارند، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که ابزاری که انتخاب می کنید این ویژگی را دارد. با ابزاری که این کار را از بشقاب شما دور می کند، دیگر لازم نیست به یاد داشته باشید که در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی چه کاری انجام دهید، و در عوض می تو،د بر ایجاد روابط با مشتریان بالقوه خود تمرکز کنید.
راه حل قابل تنظیم و مقیاس پذیر
رسانه های اجتماعی یک پلت فرم قدرتمند برای ،ب و کار هستند. برخی از ابزارهای جستجوگر می توانند رسانه های اجتماعی را برای یافتن داده هایی که به شما کمک می کند بالقوه های خاصی را پیدا کنید که نیاز دارند و آمادگی برای محصول شما را نشان می دهند. به ،وان مثال، آنها می توانند یک پست رسانه اجتماعی را شناسایی کنند که مربوط به مشکل تجاری است که محصول شما حل می کند و سپس با همه کاربر، که در مورد پست نظر داده یا آن را پسندیده اند، ارتباط برقرار کنند.
فرآیند فروش سازمان شما احتمالاً با رقبای شما متفاوت است. این یک تلاش برای همه نیست. از آنجایی که ابزارهای جستجوی فروش شما باید با گردش کار فعلی شما مطابقت داشته باشد، به ابزاری انعطاف پذیر نیاز دارید که بتوان آن را مطابق با نیازهای شما تغییر داد. به ،وان مثال، سازمان شما ممکن است کمپین ها را متفاوت از سایر مشاغل اجرا کند. یک راه حل قابل تنظیم این امکان را فراهم می کند که بیشترین بازگشت سرمایه را از نرم افزار خود دریافت کنید. علاوه بر این، به دنبال ابزاری مقیاس پذیر باشید که بتواند با تغییر نیازهای ،ب و کار شما رشد کند.
ابزارهای تولید سرنخ، یافتن مشتریان بالقوه ای که آماده ،ید هستند را آسان تر می کند. این ابزارها علاوه بر بهبود گردش کار فروش و تجربه برای فروشنده، بهره وری را نیز افزایش می دهند. شرکت ها معمولاً زم، به دنبال این ابزار می گردند که می خواهند فروش خود را در یک بازار جدید افزایش دهند یا درآمد خود را در بازار فعلی افزایش دهند.
اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در مکان من،ی برای یادگیری هستید. ما در مورد ابزارهای جستجوی فروش، ویژگی های کلیدی که باید به دنبال آنها باشید و بزرگترین مزایا صحبت خواهیم کرد.
آنچه یاد خواهید گرفت:
با یک منبع حقیقت، لوله را سریعتر هدایت کنید
در این شکی نیست: این روزها فروش سخت تر است. شصت و نه درصد از متخصصان فروش معتقدند که اکنون کارشان سخت تر است. به همین دلیل است که ابزارهای جستجوی فروش بسیار مهم هستند. آنها فرآیند را برای نمایندگان فروش سریعتر و دقیق تر می کنند. با ابزارهای من،، می تو،د زمان بیشتری را در روز برای ایجاد روابط با مشتری که یک مشتری بالقوه را به یک مشتری وفادار تبدیل می کند، آزاد کنید.
هر وظیفه ای که در فرآیند فروش انجام می دهید داده های ارزشمندی را در مورد فرآیند و مشتری ایجاد می کند. شما به ابزاری نیاز دارید که جمع آوری آن داده ها را در طول فرآیند آسان کند (مانند زم، که ،ی پاسخ می دهد و چگونه). ابزاری با تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند بینش های مبتنی بر عمل ایجاد کند تا به شما در اتخاذ بهترین تصمیم گیری ها کمک کند. به ،وان مثال، این ابزار ممکن است بینش هایی ارائه دهد که احتمال دارد یک مشتری احتمال بیشتری در رسانه های اجتماعی پاسخ دهد تا به ایمیل. یا می تواند زم، از روز را به شما بدهد که به جای رفتن به پست صوتی، احتمال بیشتری برای پاسخ به تماس تلفنی شما وجود دارد.
سهولت استفاده
اگر به سادگی به سراغ نام های موجود در فهرست می روید، برای نمایندگان فروش که این ابزارها را در اختیار دارند، ضرر زیادی دارید. برای ی،ان ، زمین بازی، باید همان فناوری (یا بهتر) را داشته باشید که سایر نمایندگان فروش به مشتریان بالقوه شما دسترسی پیدا می کنند.
CRM تنها منبع حقیقت برای تیم فروش شما است. به جای فهرست ها و صفحه گسترده های مجزا، تمام فعالیت های فروش در یک مرکز مرکزی ثبت می شوند و برای ایجاد یک فهرست اصلی کارها استفاده می شوند. با ابزار من، CRM، رهبران به راحتی می توانند مشتریان بالقوه را به نمایندگان اختصاص دهند، که باعث می شود کاوشگری قابل کنترل تر باشد.
ابزارهای جستجوی فروش شما باید گردش کار شما را آسان تر کند، نه پیچیده تر. با انتخاب ابزاری که استفاده از آن آسان است، می تو،د زمان کمتری را برای افزایش سرعت و عیب یابی صرف کنید. به دنبال رابطی باشید که عملکرد قدرتمند را ساده کند تا بتو،د روی چند دکمه کلیک کنید و همزمان چندین تماس برقرار کنید. ابزاری با داشبورد، بینش هایی را که برای هدایت تمام کاوش ها و مراحل بعدی شما نیاز دارید، ارائه می کند.
یکپارچه سازی سیستم
ابزار جستجوی فروش به همه انواع ابزارهایی اشاره دارد که به ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه کمک می کند. یک اشتباه رایج این است که ابزاری را انتخاب کنید بدون اینکه به دقت در نظر بگیرید که در حال حاضر چه نوع جستجویی را انجام می دهید و چه نوع جستجویی را می خواهید بر اساس اینکه مشتری هدف شما زمان می گذراند یا به احتمال زیاد درگیر آن است، گسترش دهید.
(بازگشت به بالا)
اغلب سخت است که همه قو،ن را در هنگام جست و جو مستقیم نگه دارید (و آنها دائماً در حال تغییر هستند). باید مطمئن شوید که ایمیل ها و تماس های تلفنی شما به ،وان هر،مه علامت گذاری نشده اند. همچنین باید با احتیاط قدم بردارید تا از علامت گذاری در رسانه های اجتماعی جلوگیری کنید. تنها یک اشتباه در جستجو می تواند به این م،ی باشد که پیام شما هرگز به مشتریان بالقوه شما نمی رسد، که به م،ای اتلاف وقت است - یا بدتر از آن، آسیب به شهرت شما.
یک CRM تمام تعاملات شرکت شما با مشتریان و مشتریان بالقوه، از جمله تماس های فروش، تعاملات خدمات مشتری، رسانه های اجتماعی و ایمیل های بازاریابی را مدیریت می کند. تیم های فروش اغلب به داده های CRM به ،وان رکورد حقیقت اشاره می کنند. با حفظ ارتباط با مشتریان و بهبود روابط، نمایندگان فروش قادر به ساده سازی فرآیندها، بهبود سودآوری و رشد ،ب و کار هستند.
این پیشرفت ها به تنهایی بازی را تغییر می دهند، اما فرآیندهای فروش که تیم شما در اطراف آن ابزارها ایجاد می کند، چیزی است که اعداد مورد نظر شما را به واقعیت تبدیل می کند. اگر از ابزارها به درستی استفاده نشود، می تو،د بازار خود را بسوز،د، مشتریان بالقوه را که از قبل در قیف فروش هستند ناراحت کنید و به نرخ تبدیل خود آسیب وارد کنید. از آنجایی که ابزارها امکان تماس با افراد بیشتری را در مدت زمان مشابه فراهم می کنند، بسیاری از نمایندگان اشتباه می کنند که مرحله هدف گذاری و شخصی سازی را نادیده می گیرند. آنها با افراد بیشتری تماس می گیرند، اما فروش کمتری را می بندند.
ما در حال ساختن بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش هستیم تا بتو،د یاد بگیرید، متصل شوید و رشد کنید.
