آینده تجارت همه چیز درباره داده است

برای رونق در سال 2023 و پس از آن، ،ب و کارها باید سفری بی‌نظیرتر را ایجاد کنند، همراه با لحظات ،ید فوق‌شخصی و هوشمند که باعث می‌شود مشتریان عمیقاً درک کنند. ابزارها و استراتژی های من، به شما کمک می کند تا با نشان دادن اینکه مشتریان می تو،د نیازهای آنها را پیش بینی کنید، اعتماد و وفاداری ایجاد کنید. همه چیز به داده‌های مشتری و نحوه استفاده از آن برای ارائه تجربه‌های ،یدی که حس جادویی دارد برمی‌گردد. در اینجا آینده تجارت چگونه خواهد بود – و نقش اصلی که داده های بلادرنگ ایفا خواهند کرد.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/future-of-commerce/

تجارت دیجیتال در حال تکامل مداوم است. اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این موضوع به سرعت می تواند تغییر کند.

با داده‌های بی‌درنگ در دسترس شما، می‌تو،د به‌طور کارآمد تمام فرآیندهای عملیاتی خود را ردیابی و مدیریت کنید و به نیازهای ،ب‌وکار در صورت بروز پاسخ دهید. داده های بلادرنگ به ویژه زم، که صحبت از متمایز ، تجربه کاربری شما می شود مفید است. با مشاهده لحظه ای مشتری خود، می تو،د فوراً پیام رس، را به روز کنید، پیشنهادات مربوطه را ارسال کنید و توجه ،یداران را به همه محصولات من، برای افزایش تبدیل جلب کنید.

به کانال های جدید (بیشتر) سلام کنید

برای اینکه شرکت‌ها مرتبط و قابل مشاهده باشند، باید به این کانال‌های جدید گسترش یابند و با مشتریان در هر کجا که ،ید می‌کنند تعامل داشته باشند. اما ایجاد تجربه ،ید یکپارچه در بسیاری از نقاط تماس مختلف می تواند مشکل باشد. همانطور که سفارشات و نمایه های مشتری جدید از شبکه های اجتماعی، برنامه های وب و ویترین فروشگاه دیجیتال شما وارد می شود، سفر مشتری شروع به قطع ارتباط می کند. راه حل؟ حدس زدید: داده.

با جدا ، ،مت جلویی (تجربه کاربر) از ،مت عقب (منطق ،ب و کار شما)، تجارت بدون سر به تیم های فناوری اطلاعات، تجارت و بازاریابی امکان می دهد سریعتر حرکت کنند. به طور سنتی، ایجاد تغییرات در ویترین دیجیتال ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. با هدلس، ممکن است در چند ساعت یا چند روز اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که 59 درصد از شرکت‌ها قصد دارند تا سال 2024 تجارت بدون سر و صدا را پیاده‌سازی کنند. اکنون، تیم‌ها می‌توانند به راحتی تغییرات ویترین فروشگاه را بر اساس همه آن بینش‌های داده‌های هم‌زمان در قالب تبلیغات به‌موقع، محصولات ویژه بیش از حد مرتبط، و پیام‌های مرتبط اعمال کنند. Headless کمک می کند تا مطمئن شوید که تیم ها چابک هستند و برای ارائه نتایج فوق العاده مجهز هستند.

این را محور استراتژی خود قرار دهید

الان ببین

آینده تجارت چند کاناله است. امروزه مشتریان به طور متوسط ​​به 9 کانال مختلف برای ارتباط با شرکت ها روی می آورند. یک مشتری می تواند محصولات جدید را در رسانه های اجتماعی کشف کند، نظرات را در یک برنامه بخواند، مواردی را به سبد ،ید خود در دسکتاپ اضافه کند و در تلفن همراه بررسی کند. کانال های جدید اغلب ظاهر می شوند و سریعتر از همیشه پذیرفته می شوند. متاورس، TikTok و ،ید اجتماعی – کانال هایی که اخیراً به ا،یستم تجارت الکترونیک پیوسته اند – به سرعت به ،وان بخش های ارزشمند تجربه مشتری شتاب پیدا کرده اند.

،ب‌وکارها همچنین به فناوری بازار روی می‌آورند تا کانال‌های انعطاف‌پذیری ایجاد کنند که می‌تواند به مق، با طوفان‌های تورم و مشکلات زنجیره تامین کمک کند. به زبان ساده، یک بازار دیجیتال به چندین ،ب و کار اجازه می دهد تا پیشنهادات مرتبط را زیر یک سقف دیجیتال بفروشند (به بازار آمازون یا Etsy فکر کنید). برای ،ب و کارها، این کانال نوظهور این قدرت را دارد که به سرعت کاتالوگ محصولات شما را گسترش دهد، جریان های درآمد را متنوع کند و ریسک زنجیره تامین را کاهش دهد. برای مشتریان، بازارها طیف گسترده ای از انتخاب ها، امکان ،ید سریع قیمت و تجارب فوق شخصی را ارائه می دهند. به همین دلیل است که بیش از یک سوم از متخصصان تجارت – در صنایع و اندازه های تجاری – ساخت بازارهای خود را در اولویت قرار می دهند.

تصویر کوه

تجارت در سال گذشته چگونه تغییر کرده است؟

آینده تجارت چند کاناله است. امروزه مشتریان به طور متوسط ​​به 9 کانال مختلف برای ارتباط با شرکت ها روی می آورند.

رونمایی از جدیدترین و بزرگترین نوآوری های تجاری را تماشا کنید.

مقررات سختگیرانه فزاینده داده و عصر جدید اینترنت بدون کوکی نزدیک است. ،ب و کارها باید سریع حرکت کنند و مطمئن شوند که امروز یک استراتژی داده درست دارند.