برای رونق در سال 2023 و پس از آن، ،ب و کارها باید سفری بینظیرتر را ایجاد کنند، همراه با لحظات ،ید فوقشخصی و هوشمند که باعث میشود مشتریان عمیقاً درک کنند. ابزارها و استراتژی های من، به شما کمک می کند تا با نشان دادن اینکه مشتریان می تو،د نیازهای آنها را پیش بینی کنید، اعتماد و وفاداری ایجاد کنید. همه چیز به دادههای مشتری و نحوه استفاده از آن برای ارائه تجربههای ،یدی که حس جادویی دارد برمیگردد. در اینجا آینده تجارت چگونه خواهد بود – و نقش اصلی که داده های بلادرنگ ایفا خواهند کرد.
تجارت دیجیتال در حال تکامل مداوم است. اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این موضوع به سرعت می تواند تغییر کند. در میان همه اینها، مشاغلی که به موفقیت دست پیدا می کنند، آنهایی هستند که چابکی را در اولویت قرار می دهند. تست می کنند. بهینه سازی می کنند. آنها تکرار می کنند. و سپس آنها این کار را دوباره انجام می دهند. این تنها با استراتژی های داده ای من، و ذهنیت مشتری اول امکان پذیر است.
امروزه بیش از نیمی (56%) از مشتریان می گویند که ،ب و کارها با آنها مانند یک عدد رفتار می کنند. این به این دلیل است که حجم عظیمی از دادهها، کانالهای جدید و جریانهای کاری محو شده میتواند منجر به تجربیات مشتری شود که احساس میکنند از هم گسسته و غیرشخصی هستند. اگر چند سال گذشته دورهای از گسترش بیسابقه بود، آینده تجارت در مورد ایجاد انسجام و هماهنگی برای همه آن رشد جدید است.
الان ببین
تجارت در سال گذشته چگونه تغییر کرده است؟
برای اینکه شرکتها مرتبط و قابل مشاهده باشند، باید به این کانالهای جدید گسترش یابند و با مشتریان در هر کجا که ،ید میکنند تعامل داشته باشند. اما ایجاد تجربه ،ید یکپارچه در بسیاری از نقاط تماس مختلف می تواند مشکل باشد. همانطور که سفارشات و نمایه های مشتری جدید از شبکه های اجتماعی، برنامه های وب و ویترین فروشگاه دیجیتال شما وارد می شود، سفر مشتری شروع به قطع ارتباط می کند. راه حل؟ حدس زدید: داده.
مقررات سختگیرانه فزاینده داده و عصر جدید اینترنت بدون کوکی نزدیک است. ،ب و کارها باید سریع حرکت کنند و مطمئن شوند که امروز یک استراتژی داده درست دارند.
آینده تجارت چند کاناله است. امروزه مشتریان به طور متوسط به 9 کانال مختلف برای ارتباط با شرکت ها روی می آورند. یک مشتری می تواند محصولات جدید را در رسانه های اجتماعی کشف کند، نظرات را در یک برنامه بخواند، مواردی را به سبد ،ید خود در دسکتاپ اضافه کند و در تلفن همراه بررسی کند. کانال های جدید اغلب ظاهر می شوند و سریعتر از همیشه پذیرفته می شوند. متاورس، TikTok و ،ید اجتماعی – کانال هایی که اخیراً به ا،یستم تجارت الکترونیک پیوسته اند – به سرعت به ،وان بخش های ارزشمند تجربه مشتری شتاب پیدا کرده اند.
برای هماهنگ ، اطلاعاتی که از هر کانال وارد می شود، آن را به یک پلت فرم یکپارچه که به ،وان یک منبع اطلاعاتی واحد عمل می کند، هدایت کنید. این تضمین میکند که دادههای تجارت الکترونیک من،، تجربیات منسجم، شخصی و مرتبط را در تمام نقاط تماس شما ایجاد میکند. در نهایت، این به شما این امکان را می دهد که تجارت هوشمند را در هر کانال ارائه دهید و لحظات ،ید VIP را برای هر مشتری در مقیاس ایجاد کنید.
آینده تجارت بر هر دو مشتری متمرکز خواهد بود و تجربیات کارکنان
آینده تجارت چند کاناله است. امروزه مشتریان به طور متوسط به 9 کانال مختلف برای ارتباط با شرکت ها روی می آورند.
رونمایی از جدیدترین و بزرگترین نوآوری های تجاری را تماشا کنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/future-of-commerce/
با دادههای بیدرنگ در دسترس شما، میتو،د بهطور کارآمد تمام فرآیندهای عملیاتی خود را ردیابی و مدیریت کنید و به نیازهای ،بوکار در صورت بروز پاسخ دهید. داده های بلادرنگ به ویژه زم، که صحبت از متمایز ، تجربه کاربری شما می شود مفید است. با مشاهده لحظه ای مشتری خود، می تو،د فوراً پیام رس، را به روز کنید، پیشنهادات مربوطه را ارسال کنید و توجه ،یداران را به همه محصولات من، برای افزایش تبدیل جلب کنید.
به کانال های جدید (بیشتر) سلام کنید
،بوکارها همچنین به فناوری بازار روی میآورند تا کانالهای انعطافپذیری ایجاد کنند که میتواند به مق، با طوفانهای تورم و مشکلات زنجیره تامین کمک کند. به زبان ساده، یک بازار دیجیتال به چندین ،ب و کار اجازه می دهد تا پیشنهادات مرتبط را زیر یک سقف دیجیتال بفروشند (به بازار آمازون یا Etsy فکر کنید). برای ،ب و کارها، این کانال نوظهور این قدرت را دارد که به سرعت کاتالوگ محصولات شما را گسترش دهد، جریان های درآمد را متنوع کند و ریسک زنجیره تامین را کاهش دهد. برای مشتریان، بازارها طیف گسترده ای از انتخاب ها، امکان ،ید سریع قیمت و تجارب فوق شخصی را ارائه می دهند. به همین دلیل است که بیش از یک سوم از متخصصان تجارت – در صنایع و اندازه های تجاری – ساخت بازارهای خود را در اولویت قرار می دهند.
انتظارات مشتری تنها چیزی نیست که در حال افزایش است – انتظارات کارکنان نیز افزایش می یابد. در میان کمبود مداوم نیروی کار، سرمایهگذاری روی ابزارها و فناوریهایی که هم تجربه مشتری و هم کارمند را بهبود میبخشد، بسیار مهم است. بسیاری از شرکتها در حال حاضر روی ابزارهایی مانند تجارت بدون سر و اپلیکیشنهای مرتبط با فروشگاه سرمایهگذاری میکنند تا گردش کار کارکنان را بهبود بخشند.
با جدا ، ،مت جلویی (تجربه کاربر) از ،مت عقب (منطق ،ب و کار شما)، تجارت بدون سر به تیم های فناوری اطلاعات، تجارت و بازاریابی امکان می دهد سریعتر حرکت کنند. به طور سنتی، ایجاد تغییرات در ویترین دیجیتال ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. با هدلس، ممکن است در چند ساعت یا چند روز اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که 59 درصد از شرکتها قصد دارند تا سال 2024 تجارت بدون سر و صدا را پیادهسازی کنند. اکنون، تیمها میتوانند به راحتی تغییرات ویترین فروشگاه را بر اساس همه آن بینشهای دادههای همزمان در قالب تبلیغات بهموقع، محصولات ویژه بیش از حد مرتبط، و پیامهای مرتبط اعمال کنند. Headless کمک می کند تا مطمئن شوید که تیم ها چابک هستند و برای ارائه نتایج فوق العاده مجهز هستند.
این را محور استراتژی خود قرار دهید
تجارت دیجیتال در حال تکامل مداوم است. اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این موضوع به سرعت می تواند تغییر کند.
برای مشاهده اینکه رهبران تجاری چگونه روابط خود را رشد می دهند و درآمد را به حدا،ر می رساند – حتی در یک بازار در حال تغییر – هماهنگ کنید.
تنظیم کنید
برای مق، با چالشهای جدید و حفظ رضایت مشتری، رهبران بر دو چیز تمرکز میکنند: سادهسازی عملیات برای کاهش هزینهها و بهبود تجربه مشتری برای جلب وفاداری. این به م،ای سختتر ، مدیریت سفارش، خودکار ، فرآیندهای تکراری و خستهکننده، افزودن روشهای پرداخت جدید و منابع درآمد، و مقیاسپذیری شخصیسازی است. کلید همه اینها؟ داده های زمان واقعی اطلاعات لحظه به لحظه در مورد مشتریان و عملیات تجاری شما یک مزیت رقابتی برای آینده به شما می دهد زیرا به محض جمع آوری می توان آنها را به بینش تبدیل کرد.
احتمالاً قبلاً این مورد را شنیدهاید، اما باید تکرار شود: تورم، مسائل زنجیره تأمین و کمبود نیروی کار بازار تجارت را در سال 2022 تکان داده است. اما با وجود همه تغییرات و چالشها، اهمیت روابط با مشتری همچنان باقی است. در نهایت رضایت مشتری همیشه هدف اصلی است. به همین دلیل است که متخصصان تجارت به طور عمده «تعمیق روابط با مشتری» را به ،وان اولویت اصلی در سال 2022 معرفی ،د.