آینده تجارت همه چیز درباره داده است
انتشار: مهر 14، 1401
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

آینده تجارت همه چیز درباره داده است

امروزه بیش از نیمی (56%) از مشتریان می گویند که ،ب و کارها با آنها مانند یک عدد رفتار می کنند. این به این دلیل است که حجم عظیمی از داده ها، کانال های جدید و جریان های کاری محو شده می تواند منجر به تجربیات مشتری شود که احساس می کنند از هم گسسته و غیرشخصی هستند. اگر چند سال گذشته دوره ای از گسترش بی سابقه بود، آینده تجارت در مورد ایجاد انسجام و هماهنگی برای همه آن رشد جدید است.

برای اینکه شرکت ها مرتبط و قابل مشاهده باشند، باید به این کانال های جدید گسترش یابند و با مشتریان در هر کجا که ،ید می کنند تعامل داشته باشند. اما ایجاد تجربه ،ید یکپارچه در بسیاری از نقاط تماس مختلف می تواند مشکل باشد. همانطور که سفارشات و نمایه های مشتری جدید از شبکه های اجتماعی، برنامه های وب و ویترین فروشگاه دیجیتال شما وارد می شود، سفر مشتری شروع به قطع ارتباط می کند. راه حل؟ حدس زدید: داده.

برای هماهنگ ، اطلاعاتی که از هر کانال وارد می شود، آن را به یک پلت فرم یکپارچه که به ،وان یک منبع اطلاعاتی واحد عمل می کند، هدایت کنید. این تضمین می کند که داده های تجارت الکترونیک من،، تجربیات منسجم، شخصی و مرتبط را در تمام نقاط تماس شما ایجاد می کند. در نهایت، این به شما این امکان را می دهد که تجارت هوشمند را در هر کانال ارائه دهید و لحظات ،ید VIP را برای هر مشتری در مقیاس ایجاد کنید.

آینده تجارت بر هر دو مشتری متمرکز خواهد بود و تجربیات کارکنان

احتمالاً قبلاً این مورد را شنیده اید، اما باید تکرار شود: تورم، مسائل زنجیره تأمین و کمبود نیروی کار بازار تجارت را در سال 2022 تکان داده است. اما با وجود همه تغییرات و چالش ها، اهمیت روابط با مشتری همچنان باقی است. در نهایت رضایت مشتری همیشه هدف اصلی است. به همین دلیل است که متخصصان تجارت به طور عمده «تعمیق روابط با مشتری» را به ،وان اولویت اصلی در سال 2022 معرفی ،د.

آینده تجارت چند کاناله است. امروزه مشتریان به طور متوسط \u200b\u200bبه 9 کانال مختلف برای ارتباط با شرکت ها روی می آورند.

با داده های بی درنگ در دسترس شما، می تو،د به طور کارآمد تمام فرآیندهای عملیاتی خود را ردیابی و مدیریت کنید و به نیازهای ،ب وکار در صورت بروز پاسخ دهید. داده های بلادرنگ به ویژه زم، که صحبت از متمایز ، تجربه کاربری شما می شود مفید است. با مشاهده لحظه ای مشتری خود، می تو،د فوراً پیام رس، را به روز کنید، پیشنهادات مربوطه را ارسال کنید و توجه ،یداران را به همه محصولات من، برای افزایش تبدیل جلب کنید.

به کانال های جدید (بیشتر) سلام کنید

تنظیم کنید

،ب وکارها همچنین به فناوری بازار روی می آورند تا کانال های انعطاف پذیری ایجاد کنند که می تواند به مق، با طوفان های تورم و مشکلات زنجیره تامین کمک کند. به زبان ساده، یک بازار دیجیتال به چندین ،ب و کار اجازه می دهد تا پیشنهادات مرتبط را زیر یک سقف دیجیتال بفروشند (به بازار آمازون یا Etsy فکر کنید). برای ،ب و کارها، این کانال نوظهور این قدرت را دارد که به سرعت کاتالوگ محصولات شما را گسترش دهد، جریان های درآمد را متنوع کند و ریسک زنجیره تامین را کاهش دهد. برای مشتریان، بازارها طیف گسترده ای از انتخاب ها، امکان ،ید سریع قیمت و تجارب فوق شخصی را ارائه می دهند. به همین دلیل است که بیش از یک سوم از متخصصان تجارت - در صنایع و اندازه های تجاری - ساخت بازارهای خود را در اولویت قرار می دهند.

رونمایی از جدیدترین و بزرگترین نوآوری های تجاری را تماشا کنید.

برای مشاهده اینکه رهبران تجاری چگونه روابط خود را رشد می دهند و درآمد را به حدا،ر می رساند - حتی در یک بازار در حال تغییر - هماهنگ کنید.

انتظارات مشتری تنها چیزی نیست که در حال افزایش است - انتظارات کارکنان نیز افزایش می یابد. در میان کمبود مداوم نیروی کار، سرمایه گذاری روی ابزارها و فناوری هایی که هم تجربه مشتری و هم کارمند را بهبود می بخشد، بسیار مهم است. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر روی ابزارهایی مانند تجارت بدون سر و اپلیکیشن های مرتبط با فروشگاه سرمایه گذاری می کنند تا گردش کار کارکنان را بهبود بخشند.

تصویری از ص،ه آبی


منبع: https://www.salesforce.com/blog/future-of-commerce/

برای مق، با چالش های جدید و حفظ رضایت مشتری، رهبران بر دو چیز تمرکز می کنند: ساده سازی عملیات برای کاهش هزینه ها و بهبود تجربه مشتری برای جلب وفاداری. این به م،ای سخت تر ، مدیریت سفارش، خودکار ، فرآیندهای تکراری و خسته کننده، افزودن روش های پرداخت جدید و منابع درآمد، و مقیاس پذیری شخصی سازی است. کلید همه اینها؟ داده های زمان واقعی اطلاعات لحظه به لحظه در مورد مشتریان و عملیات تجاری شما یک مزیت رقابتی برای آینده به شما می دهد زیرا به محض جمع آوری می توان آنها را به بینش تبدیل کرد.

مقررات سختگیرانه فزاینده داده و عصر جدید اینترنت بدون کوکی نزدیک است. ،ب و کارها باید سریع حرکت کنند و مطمئن شوند که امروز یک استراتژی داده درست دارند.

تجارت در سال گذشته چگونه تغییر کرده است؟

تجارت دیجیتال در حال تکامل مداوم است. اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این موضوع به سرعت می تواند تغییر کند.

الان ببین

تجارت دیجیتال در حال تکامل مداوم است. اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این موضوع به سرعت می تواند تغییر کند. در میان همه اینها، مشاغلی که به موفقیت دست پیدا می کنند، آنهایی هستند که چابکی را در اولویت قرار می دهند. تست می کنند. بهینه سازی می کنند. آنها تکرار می کنند. و سپس آنها این کار را دوباره انجام می دهند. این تنها با استراتژی های داده ای من، و ذهنیت مشتری اول امکان پذیر است.

با جدا ، ،مت جلویی (تجربه کاربر) از ،مت عقب (منطق ،ب و کار شما)، تجارت بدون سر به تیم های فناوری اطلاعات، تجارت و بازاریابی امکان می دهد سریعتر حرکت کنند. به طور سنتی، ایجاد تغییرات در ویترین دیجیتال ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. با هدلس، ممکن است در چند ساعت یا چند روز اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که 59 درصد از شرکت ها قصد دارند تا سال 2024 تجارت بدون سر و صدا را پیاده سازی کنند. اکنون، تیم ها می توانند به راحتی تغییرات ویترین فروشگاه را بر اساس همه آن بینش های داده های هم زمان در قالب تبلیغات به موقع، محصولات ویژه بیش از حد مرتبط، و پیام های مرتبط اعمال کنند. Headless کمک می کند تا مطمئن شوید که تیم ها چابک هستند و برای ارائه نتایج فوق العاده مجهز هستند.

این را محور استراتژی خود قرار دهید

برای رونق در سال 2023 و پس از آن، ،ب و کارها باید سفری بی نظیرتر را ایجاد کنند، همراه با لحظات ،ید فوق شخصی و هوشمند که باعث می شود مشتریان عمیقاً درک کنند. ابزارها و استراتژی های من، به شما کمک می کند تا با نشان دادن اینکه مشتریان می تو،د نیازهای آنها را پیش بینی کنید، اعتماد و وفاداری ایجاد کنید. همه چیز به داده های مشتری و نحوه استفاده از آن برای ارائه تجربه های ،یدی که حس جادویی دارد برمی گردد. در اینجا آینده تجارت چگونه خواهد بود - و نقش اصلی که داده های بلادرنگ ایفا خواهند کرد.