
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404
آینده تجارت همه چیز درباره داده است
امروزه بیش از نیمی (56%) از مشتریان می گویند که ،ب و کارها با آنها مانند یک عدد رفتار می کنند. این به این دلیل است که حجم عظیمی از داده ها، کانال های جدید و جریان های کاری محو شده می تواند منجر به تجربیات مشتری شود که احساس می کنند از هم گسسته و غیرشخصی هستند. اگر چند سال گذشته دوره ای از گسترش بی سابقه بود، آینده تجارت در مورد ایجاد انسجام و هماهنگی برای همه آن رشد جدید است.
برای اینکه شرکت ها مرتبط و قابل مشاهده باشند، باید به این کانال های جدید گسترش یابند و با مشتریان در هر کجا که ،ید می کنند تعامل داشته باشند. اما ایجاد تجربه ،ید یکپارچه در بسیاری از نقاط تماس مختلف می تواند مشکل باشد. همانطور که سفارشات و نمایه های مشتری جدید از شبکه های اجتماعی، برنامه های وب و ویترین فروشگاه دیجیتال شما وارد می شود، سفر مشتری شروع به قطع ارتباط می کند. راه حل؟ حدس زدید: داده.
برای هماهنگ ، اطلاعاتی که از هر کانال وارد می شود، آن را به یک پلت فرم یکپارچه که به ،وان یک منبع اطلاعاتی واحد عمل می کند، هدایت کنید. این تضمین می کند که داده های تجارت الکترونیک من،، تجربیات منسجم، شخصی و مرتبط را در تمام نقاط تماس شما ایجاد می کند. در نهایت، این به شما این امکان را می دهد که تجارت هوشمند را در هر کانال ارائه دهید و لحظات ،ید VIP را برای هر مشتری در مقیاس ایجاد کنید.
آینده تجارت بر هر دو مشتری متمرکز خواهد بود و تجربیات کارکنان
احتمالاً قبلاً این مورد را شنیده اید، اما باید تکرار شود: تورم، مسائل زنجیره تأمین و کمبود نیروی کار بازار تجارت را در سال 2022 تکان داده است. اما با وجود همه تغییرات و چالش ها، اهمیت روابط با مشتری همچنان باقی است. در نهایت رضایت مشتری همیشه هدف اصلی است. به همین دلیل است که متخصصان تجارت به طور عمده «تعمیق روابط با مشتری» را به ،وان اولویت اصلی در سال 2022 معرفی ،د.
آینده تجارت چند کاناله است. امروزه مشتریان به طور متوسط \u200b\u200bبه 9 کانال مختلف برای ارتباط با شرکت ها روی می آورند.
با داده های بی درنگ در دسترس شما، می تو،د به طور کارآمد تمام فرآیندهای عملیاتی خود را ردیابی و مدیریت کنید و به نیازهای ،ب وکار در صورت بروز پاسخ دهید. داده های بلادرنگ به ویژه زم، که صحبت از متمایز ، تجربه کاربری شما می شود مفید است. با مشاهده لحظه ای مشتری خود، می تو،د فوراً پیام رس، را به روز کنید، پیشنهادات مربوطه را ارسال کنید و توجه ،یداران را به همه محصولات من، برای افزایش تبدیل جلب کنید.
به کانال های جدید (بیشتر) سلام کنید
تنظیم کنید
برای مشاهده اینکه رهبران تجاری چگونه روابط خود را رشد می دهند و درآمد را به حدا،ر می رساند - حتی در یک بازار در حال تغییر - هماهنگ کنید.