همانطور که Salesforce پلتفرم Service Cloud CRM خود را تکامل می دهد، به طور مداوم ابزارهای جدید CCaaS را اضافه می کند.
در واقع، بسیاری از مشتریان فعلی هنوز از CTI باز استفاده میکنند، امیدوارند که در نهایت به سرویس ابری منتقل شوند زیرا پیشنهاد CCaaS خود را تکمیل میکند.
کوهلی میگوید: «مشتریان باید با یک فروشنده CCaaS کار کنند که به آنها امکان انتخاب در یکپارچهسازی CCaaS میدهد و میتواند از جاهطلبیهای آینده CX آنها پشتیب، کند.
با این حال، افزایش تا کنون تاثیر کمی بر مراکز تماس میان بازار و سازم، داشته است.
با این وجود، تمایزهایی وجود دارد. هنگام انتخاب شریک CCaaS، مراکز تماس باید مراقب این موارد باشند.
در یک شریک CCaaS به دنبال چه چیزی باشید
از طریق این ادغام، فروشنده CCaaS معمولاً محیط دسکتاپ اساسی، کانال های دیجیتال، مسیریابی و فناوری های پایه را برای اجرای یک مرکز تماس ارائه می کند.
برای شروع، آیا ،ب و کار یک ابر عمومی، خصوصی یا ،یبی را ترجیح می دهد؟ کدام کانال ها را پشتیب، می کند؟ آیا خدماتی را ارائه می دهد که به همه مکان های من در سراسر جهان می رسد؟
مشاور، که به استقرار راهحلهای Salesforce CRM و پلتفرمهای CCaaS کمک میکنند، از نظر تخصص بسیار متفاوت هستند.
چرا؟ از آنجا که این استقرار مرکز تماس بسیار پیچیده است، با تعداد زیادی ادغام برنامه ها و دانش تخصصی مورد نیاز.
نکته کلیدی این است که فروشندگ، با ا،یستمی از شرکای متخصص و با تجربه هم در مرکز تماس و هم در Salesforce پیدا کنید، به ویژه برای استقرار شرکت های بزرگ.
3. مدل تجاری
خوشبختانه، پاسخ ا،ریت قریب به اتفاق “بله” قاطعانه است! با این وجود، برخی ادغام جذاب تری نسبت به دیگران ارائه می دهند.
برای کشف بیشتر در مورد راه حل های Salesforce آن، از وب سایت Odigo دیدن کنید.
چنین امک، پس از راه اندازی صدای سرویس ابری در دسترس قرار گرفت و Salesforce همان مجموعه ای از API ها را برای شرکای CCaaS خود ارسال کرد تا راه حل های خود را به CRM متصل کنند.
علاوه بر این، شرکت مادر آن Capgemini دارای مراکز عالی برای Odigo و Salesforce است. در نتیجه، میداند که چگونه با فناوریها ازدواج کند، مزایای هر دو را تضمین کند و بهترین را ارائه دهد حمایت ،.
مانند آگام کوهلی، مدیر راه حل ها و مهندسی CX UK&I در Odigo، به ما می گوید:
به این ترتیب، مراکز تماس بزرگتر معمولاً به فروشندگان متخصص برای CCaaS می ،بند.
فروشندگان CCaaS با استفاده از کانکتور CTI باز قابل اعتماد آن برای چندین سال با Salesforce ادغام شده اند. در حالی که Salesforce راه حل را پیش نمی برد، اما همچنان یک گزینه قابل اجرا است.
کهلی پس از بیان این نکته می گوید:
مگر اینکه ،بوکار بخواهد از آ،ین نوآوریهای هوش مصنوعی ،شتین Salesforce استفاده کند، CTI احتمالاً نیازهای آن را پوشش خواهد داد.
علاوه بر این، آنها می خواهند با یک فروشنده CCaaS کار کنند که آنها را بدون دردسر و بدون دردسر این سفر را طی می کند.
در نتیجه، همه شرکای CCaaS Salesforce، از جمله Odigo، Genesys، و AWS، یکپارچهسازی صوتی سرویس Cloud را ارائه میکنند.