این خبر خوب است. مشکل این است که مربیگری یک به یک نسبتاً نادر است – فقط 26٪ از متخصصان فروش می گویند که این امر به صورت هفتگی انجام می شود. وقتی مدیران با نمایندگان مینشینند، احتمالاً چیزهای زیادی برای پوشش دارند. شاید خیلی زیاد.
سازمانهای فروش نه تنها در تلاش هستند تا پشتههای فناوری را برای افزایش کارایی ادغام کنند، بلکه مایلند کارهای دستی را که روزهای کاری نمایندگان فروش را آزار میدهد حذف کنند. هوش مصنوعی (AI)، همراه با اتوماسیون، مشغلههایی مانند بهروزرس، سوابق معاملات و امتیازدهی به سرنخها را حذف میکند، بنابراین فروشندگان میتوانند روی گفتگو با ،یداران تمرکز کنند. این فقط یک تقویت کننده بهره وری نظری نیست. همانطور که گزارش ما نشان می دهد، تکرارهای با عملکرد بالا 1.9 برابر بیشتر احتمال دارد از هوش مصنوعی استفاده کنند.
6. 90 درصد از نمایندگان فروش در تیم های با عملکرد بالا می گویند رهبری آنها آنها را تشویق می کند تا روابط بلندمدت با مشتری را به برنده های کوتاه مدت ترجیح دهند.
یک راه حل ممکن: فناوری توانمندسازی که به طور خودکار مناطق پرتأثیر را برای مربیگری تکراری نشان می دهد. این یک حوزه فرصت بزرگ است، زیرا تنها 53٪ از رهبران فروش می گویند که از راه حل های مربیگری مانند این استفاده می کنند.
برای مق، با اضافه بار فناوری، سازمان های فروش به دنبال ساده سازی پشته خود هستند. اما راه پیش رو صرفاً کنار گذاشتن فناوری نیست. این در مورد بهینه سازی ابزارهای حیاتی و خلاص شدن از شر ابزارهای غیر ضروری یا اضافی است. فروشندگان نشان میدهند که فرصتهای زیادی در اینجا وجود دارد: فقط 37٪ کاملاً موافق هستند که شرکت آنها از CRM خود نهایت استفاده را میبرد.
خبر بد: هم ترازی متقابل عملکردی می تواند از کار استفاده کند. ا،ر نمایندگان موافق هستند که فروش تیمی به آنها کمک می کند تا معاملات را ببندند، اما می گویند که همگام سازی برای همه دشوار است. پرداختن به این موضوع برای رهبران فروش، که می گویند هم ترازی متقابل تاکتیک شماره 1 برای رشد است، مورد توجه قرار خواهد گرفت.
8. 85 درصد از رهبران فروش می گویند که برای بدست آوردن بودجه برای تعداد کار خود با مشکل مواجه هستند
به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر نماینده منابع و پشتیب، لازم برای یک بازیکن A را دارد. رهبران تجربه و مشارکت کارکنان را سرلوحه خود نگه میدارند، مربیگری منظم یک به یک را ارائه میدهند، آموزش ابزار را افزایش میدهند، تعادل بین کار و زندگی را اولویتبندی میکنند و مزایا را افزایش میدهند.
9. 81 درصد از نمایندگان فروش می گویند که از مدیر خود آموزش های ارزشمندی دریافت می کنند
6 دقیقه مطالعه