
بروزرسانی: 20 تیر 1404
آخرین مهلت درخواست برای CX Awards 2023 تقریباً به پایان رسیده است
در 3 فوریه، ما لیست نهایی خود را از نامزدهای نهایی و در 16 نشان خواهیم دادهفتم در ماه فوریه، از شما دعوت می کنیم تا برای مراسم جوایز آنلاین ما به ما بپیوندید.
خبر خوب این است که تکمیل درخواست شما برای جوایز امسال ساده تر نیست، مهم نیست که برای "رهبر CX سال" یا "بهترین BPO" درخواست می دهید. شما می تو،د تمام اطلاعات خود را ارسال کنید درست همین جا.
منتظریم شما را آنجا ببینیم!
منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/the-application-deadline-is-almost-here-for-cx-awards-2023/
سپس می تو،د فرم های درخواست خود را آپلود کنید و به ما نشان دهید که چه کاری را به بهترین شکل انجام می دهید و چه چیزی شما را از رقبا در این دسته متمایز می کند.
توصیه می کنیم به برخی از ما نگاهی بیندازید برندگان قبلی اگر برای الهام گرفتن تلاش می کنید
بعد چه اتفاقی می افتد؟
بنابراین، اگر تا این تاریخ درخواست(های) خود را ارسال نکرده اید، باید تا سال 2024 منتظر بم،د تا شانس دیگری برای برنده شدن داشته باشید!
خوشبختانه، این روند نباید طول، شود، و پیروی از نکات برتر ما به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بهترین برنامه ممکن را ارائه می کنید.
بله، ما مهلتی برای توقف دریافت درخواست ها در تاریخ 13 تعیین کرده ایمهفتم ژانویه تا اطمینان حاصل شود که زمان زیادی برای ارزیابی دقیق ورودی ها در هر 15 دسته وجود دارد.
بالا،ه سال نو فرا رسید، و این بدان م،است که ما به اعلام برندگان جوایز CX خود برای سال 2023 نزدیک تر می شویم. متأسفانه، این بدان م،است که شما زمان محدودی برای مشارکت دارید.
این داوران برنامه های شما را ارزیابی می کنند و توانایی شما در اجرا، نوآوری و ارائه تجربیات فوق العاده مشتری را از نزدیک بررسی می کنند.
هنگامی که درخواست های خود را با موفقیت ارسال کردید، داوران متخصص ما دست به کار خواهند شد و هر ورودی را ارزیابی می کنند. آن ها هستند:
- مایکل فاوسکت، بنیانگذار، مدیر عامل و تحلیلگر ارشد در آریون ریسرچ
- رابین گاریس، مدیر عامل و تحلیلگر اصلی در Metrigy.
- مارتین هیل ویلسون، صاحب شرکت مشاوره Brainfood
- نریس کورفیلد، مدیر مشاوره تزریق
- جولی تانو لاوسون، مشاور CX در Cabinet Conseil CX
هنوز قبل از اینکه آماده درخواست باشید به کمک بیشتری نیاز دارید؟ بازدید کنید جوایز CX.
به عبارت دیگر، اکنون زمان آن است که اگر درخواست خود را به تعویق انداخته اید، حرکتی را انجام دهید.