آخرین اخبار بزرگ از Verint، Salesforce، و SurveyMonkey

IKEA خدمات خود را با آموزش به نمایندگان مرکز تماس خود به ،وان مشاور طراحی داخلی گسترش می دهد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/the-latest-big-news-from-verint-salesforce-surveymonkey/

بر اساس بی،ه مطبوعاتی Salesforce، برای انجام این کار، راه حل از “داده های هماهنگ برای زمین ، ،وجی های تولید شده در زمینه منحصر به فرد هر شرکت” استفاده می کند.

در محیط فناوری پرشتاب امروزی، برندها پلتفرم‌هایی را اتخاذ می‌کنند که در همه ابعاد به روی مراکز تماس با آینده‌شان باز است.

Verint از یک پلتفرم CCaaS پرده برداری کرده است، که فروشنده پیشنهاد می کند چشم انداز مرکز تماس را “تغییر” کند.

علاوه بر این، گروه Ingka فاش کرد که فروش تلفنی یا ویدیویی محصولات و خدمات آن از طریق کانال طراحی داخلی از راه دور Ingka، 1.3 میلیارد یورو درآمد در سال 2022 داشته است که نشان دهنده 3.3 درصد از کل درآمد آن است.

ما متعهد به تقویت قابلیت اشتغال همکاران در اینگکا، از طریق یادگیری مادام العمر و توسعه و مهارت آموزی، و تسریع در ایجاد مشاغل جدید هستیم.

اکنون قصد دارد این سهم را تا سال 2028 به ده درصد افزایش دهد تا بخشی از تلاش برای رشد پایگاه مشتریان نسل Z خود باشد.

در واقع، این شرکت زم، تحت پرچم SurveyMonkey فعالیت می کرد، اما ظاهراً این تغییر را انجام داد تا سایر محصولات موجود در مجموعه خود را منع، کند.

بیشتر آنها آرزوی ارائه یک برنامه واحد را دارند که مراکز تماس بتوانند از آن برای مدیریت موثر تمام مکالمات مشتریان خود استفاده کنند.

جانسون افزود: «من می‌خواهم از زاندر به‌خاطر خدمات چندین ساله‌اش به شرکت به‌،وان عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل تشکر کنم.

به ،وان مثال، یک تجارت جه، ممکن است از فروشندگان مختلف برای برنامه‌های صوتی، دیجیتالی و اجتماعی مختلف در مکان‌های مختلف استفاده کند – که آوردن آنها به یک محیط مرکزی غیرممکن است.

هوش مصنوعی مکالمه‌ای یکی از این فناوری‌ها است که بودنر مشتاق بود بر آن تأکید کند. او بیان کرد:

علاوه بر این، ،، که از AI Cloud استفاده می کنند ممکن است از لایه اعتماد GPT Einstein بهره ببرند که در جلو و مرکز اعلامیه قرار دارد.

رویترز رویدادهای پشت صحنه این شرکت چندملیتی مبلمان منزل را فاش کرد که به دنبال ارائه خدمات بهبود خانه خود به بریت،ا و ایالات متحده است.

در حال حاضر، بسیاری از این راه حل ها نیمه کاره هستند، به ،وان مثال، Tableau GPT به صورت آزمایشی تا نوامبر 2023 در دسترس نیست.

هدف این لایه، پر ، شکاف اعتمادی است که بسیاری با هوش مصنوعی مولد مرتبط هستند، زیرا نگر،‌های مربوط به حاکمیت داده‌ها، حریم خصوصی و خطرات احتمالی وجود دارد.

این موارد عبارتند از: سرویس GPT، GPT فروش، GPT بازاریابی، تجارت GPT، Apex GPT، Flow GPT، Slack GPT و Tableau GPT.

از بیسرت همچنین پرسیده شد که آیا “بیلی” احتمالاً باعث تعدیل شغل در شرکت می شود، که او پاسخ داد: “این چیزی نیست که ما در حال حاضر می بینیم.”

با این حال، به گفته Verint، ا،ر آنها فاقد آمادگی لازم برای موفقیت هستند.

با انجام این کار، لایه Trust از حفظ داده های حساس در مدل های زبان بزرگ (LLM) جلوگیری می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی پلتفرم AI Cloud «قالب‌ها و سازندگان سریع» آن است. اینها به کاربران اجازه می دهد تا بر «کیفیت و ارتباط» محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تأثیر بگذارند.

اریک جانسون، مدیر عامل شرکت Momentive، گفت: “به ،وان یک طرفدار قدیمی و کاربر SurveyMonkey، مفت،م که به ،وان مدیر عامل شرکت کنم.

مبلغ توافق شده کاهش قابل توجهی از پیشنهاد 4.1 میلیارد دلاری Zendesk در اکتبر 2021 بود که بعداً به دلیل مخالفت شدید سهامداران Zendesk پس گرفته شد.

بازگشت به نام تجاری SurveyMonkey محصولات ما را تحت یک نام نمادین متحد می کند که مترادف با کمک به مشتریان در جمع آوری اطلاعات بینش و تعامل برای چندین دهه بوده است.

همچنین یک ربات هوش مصنوعی به نام Billie را معرفی کرده است تا به سوالات روزمره مشتریان پاسخ دهد.

Momentive پس از 9 ماه به ،وان مدیر عامل، اریک جانسون را به ،وان مدیرعامل جدید خود منصوب کرد.

IKEA دو میلیارد یورو برای توسعه خود در ایالات متحده در نظر گرفته است. (ادامه مطلب…).

طبق گفته Ingka Group، بزرگترین فرنچایز IKEA، از سال 2021، IKEA اکنون 8500 کارگر مرکز تماس را به ،وان مشاور طراحی داخلی آموزش داده است.

آنها به پلتفرمی نیاز دارند که برای تقویت نیروی انس، آنها با تیمی موثر از ربات های تخصصی هوش مصنوعی طراحی شده باشد تا نتایج ملموس ،ب و کار را ارائه دهد.

با این وجود، جانسون امیدوار است که بازگردد، و – به ،وان اولین سفارش کاری خود – مدیرعامل نام تجاری قبلی SurveyMonkey خود را احیا خواهد کرد.

از راه‌اندازی محصولات اصلی گرفته تا تعویض مدیر عامل، در اینجا چند گزیده از محبوب‌ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آورده شده است.

Ulrika Biesert، مدیر جه، مردم و فرهنگ در Ingka Group (یک امتیاز IKEA)، به رویترز گفت:

این اعلامیه آ،ین اقدام فروشنده برای افزایش سبد خود با “هوش مصنوعی آماده سازم،” است – با تاکید بسیار بر هوش مصنوعی مولد.

این پلتفرم همچنین به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد تا منابع داده‌های مختلف دیگر، از جمله فناوری‌های CRM و HCM شخص ثالث را – برای مثال – برای افزایش تجربه کاربر وصل کنند. (ادامه مطلب…).

برای درک این مفهوم، چالش‌هایی را که شرکت‌ها اغلب با پلتفرم‌های CCaaS با آن مواجه هستند، در نظر بگیرید.

تحت رهبری او، ما از یک ارائه دهنده نظرسنجی به یک شرکت بینش با ردپای جه، قوی و فرصت های بازار قابل توجه تبدیل شدیم. همه ما بهترین ها را برای زندر آرزو می کنیم. (ادامه مطلب…).

در واقع، فعالیت‌های مولد هوش مصنوعی Salesforce را که در آوریل راه‌اندازی کرد، ،یب می‌کند.

جانسون مدت کوتاهی پس از تصاحب این شرکت توسط کنسرسیومی به مبلغ 1.5 میلیارد دلار در این موقعیت قرار گرفت.

Verint با راه‌اندازی این پلتفرم در رویداد Engage، مفهوم جدیدی را نیز معرفی کرد: Open CCaaS، که الهام‌بخش راه‌حل CCaaS بود.

این جایی است که Verint قصد دارد از بین مردم متمایز شود. مانند Dan Bodner، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، بیان می کند:

اینگکا همچنین مالک وب سایت IKEA است که فروش آنلاین محصولات آن تقریباً 9.9 میلیارد یورو بوده است که 25 درصد از کل فروش اینگکا برای سال مالی منتهی به 31 آگوست است.خیابان، 2022.

با این حال، نام هرگز کاملاً آتش نگرفت، و – به این ترتیب – جانسون حرکت مدیر عامل مستعفی Zander Lurie را که پس از هفت سال خدمت در این نقش کنار می‌رود، لغو کرد.

مطابق با مارک بنیوف، رئیس و مدیرعامل Salesforce، این یک معیار برای هوش مصنوعی سازم، قابل اعتماد است. او گفت:

Salesforce یک مجموعه محصول جدید – “AI Cloud” – را برای تقویت موقعیت خود در بازار شلوغ هوش مصنوعی تجربه مشتری معرفی کرده است.

در نهایت، Salesforce با وجود انبوهی از محصولات مجهز به GPT با مجموعه، متعهد به یک ا،یستم باز است. (ادامه مطلب…).

با این حال، این امر بسیاری از ،ب و کارهای بزرگ را از استفاده از ،اصر مجموعه، از جمله AAA-The Auto Club Group، Gucci، Inspirato و RBC Wealth Management متوقف نکرده است.

ربات هوش مصنوعی Billie، که نامش از مجموعه قفسه‌های کتاب «بیلی» IKEA الهام گرفته شده است، همچنین در سال 2021 راه‌اندازی شد و طبق گزارش‌ها از زمان معرفی به 47 درصد از درخواست‌های مشتریان پاسخ داده است.

با این حال، Verint تنها یک پلتفرم برای هماهنگ ، راه حل های مختلف CCaaS طراحی نکرد. موضوع باز در بسیاری از فناوری‌هایی که مرکز تماس را لمس می‌کنند، گسترش می‌یابد.

“با نزدیک به یک میلیون کاربر پرداخت کننده، یک تیم با استعداد، و تعهد تز،ل ناپذیر برای خدمت به مشتریان خود، ما بلوک های سازنده آینده ای روشن را داریم.

AI Cloud که بر اساس شماره یک CRM ساخته شده است، سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای مشتریان ما است تا قدرت باورن،ی هوش مصنوعی را آزاد کنند، با اعتماد در مرکز که توسط لایه اعتماد جدید Einstein GPT ما هدایت می‌شود.