انتشار: مهر 27، 1403
بروزرسانی:
31 خرداد 1404
آخرین اخبار بزرگ از SAP، Dialpad، HubSpot و Avaya
با این حال، چندین عامل هوش مصنوعی به زودی در Joule در دسترس خواهند بود. اینها با هم کار خواهند کرد تا فرآیندهای کامل را در سیستم ها و بخش های مختلف SAP خودکار کنند.
در TechEd 2024، SAP عوامل هوش مصنوعی مش، را برای گسترش قابلیت های ژول کمکی خود معرفی کرد.
در واقع، SAP پس از ادغام عمیق تر در مجموعه خود، امید زیادی به Joule دارد. این غول فناوری حتی پیشنهاد کرد که عوامل هوش مصنوعی ممکن است تا 80 درصد از پرکاربردترین وظایف تجاری آن را پشتیب، کنند.
Mindstream به چندین نشریه دیگر در فهرست HubS، Media می پیوندد. (ادامه مطلب…).
در حال حاضر، Joule فقط بر روی وظایف منحصر به فردی تمرکز می کند که از کارمندان در کارهای روزمره پشتیب، می کند. به ،وان مثال، داده ها را بازیابی می کند، بینش ها را است،اج می کند و به سؤالات آنها پاسخ می دهد.
راه حل ارائه شده در GITEX Global 2024، داده های مرکز تماس و گزارش های عملیات را متمرکز می کند تا به رهبران مرکز تماس مشاوره دهد و از طرف آنها عمل کند.
با Surfboard، رقیب ارتباطات سازم، راه حل های قابل اعتمادی را به دست می آورد که برنامه ریزان می توانند در سراسر چرخه WFM از آنها استفاده کنند. این چرخه دارای چهار مرحله است: پیش بینی مرکز تماس، برنامه ریزی، مدیریت روزانه و بررسی.
Avaya ویترینی برای یک مدیر عملیات مجازی ساخته شده بر روی پلتفرم Avaya Experience (AXP) خود ایجاد کرده است.
ماموریت Mindstream با بسیاری از افراد نیز مرتبط است، زیرا این تجارت پایگاهی متشکل از بیش از 150000 متخصص بازاریابی، تجارت و هوش مصنوعی در سراسر جهان ایجاد کرده است.
با تکیه بر تخصص بی نظیر ،ب وکار و فناوری SAP، نوآوری های هوش مصنوعی که در TechEd اعلام می کنیم، یک مشارکت جدید انسان و هوش مصنوعی را ایجاد می کنند تا چشم انداز ،ب وکار مدرن را متحول کند.
به ،وان مثال، ممکن است مسائل مربوط به انطباق، زمان های انتظار بیش از حد، عدم انطباق های برنامه ریزی و غیره را جدا کرده و اصلاحاتی را توصیه کند.
با این حال، برخی از مش،ین ممکن است نگران باشند که نفوذ HubS، باعث شود که نشریه مزیت مستقل خود را از دست بدهد.
عوامل هوش مصنوعی Joule ممکن است به نظارت انس، نیاز داشته باشند، اما ،وماً به یک انسان در حلقه نیاز ندارند.
با ،ید Mindstream، HubS، همچنان به منبع قابل اعتمادی از اطلاعات در مورد هوش مصنوعی در چندین زیرمجموعه و پلتفرم تبدیل می شود و به مشتریان خود کمک می کند تا فناوری های جدید هوش مصنوعی را بهتر درک کنند (و بکار گیرند).
در انجام این کار، رسانه ها آرزوی ارائه بینش، آموزش و الهام منحصر به فرد را دارند.
HubS، یک رسانه متمرکز بر هوش مصنوعی Mindstream را راه اندازی کرده است.
از معرفی یکی دیگر از ارائه های جدید هوش مصنوعی مستقل تا ،یدهای برجسته، در اینجا گزیده هایی از برخی از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.
این حرکت به دنبال انتشار دو باندل سنگین هوش مصنوعی توسط مرکز تماس است که توسط CX Today در اوایل این ماه رونمایی شد.
به اشتراک گذاری بیشتر در مورد استراتژی پشت اکتساب، وینسنت پاکت، مدیر ارشد تولید در Dialpad، گفت: «در نیروی کار ،یبی و مبتنی بر پلت فرم، شرکت ها می خواهند یک مکان واحد برای همه ارتباطات و سازمان های تجاری داشته باشند.
انتظار داشته باشید که Dialpad این راه حل ها را با کارت امتیازی Ai و Ai Coa،g ،یب کند تا مجموعه ای غنی از مدیریت تعامل نیروی کار (WEM) بسازد.
با گذشت زمان، این امر احتمالاً با پلتفرم مرکز تماس Dialpad Ai تکمیل خواهد شد. با این حال، همچنین می تواند یک پیشنهاد مستقل را ایجاد کند که مشاغل می توانند به پلتفرم رقیب CCaaS، سیستم CRM یا راه حل UCaaS متصل شوند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/the-latest-big-news-from-sap-dialpad-hubs،-avaya/
Mindstream مستقر در بریت،ا، یک خبرنامه روزانه برای مش،ین ارائه می کند تا به آنها کمک کند تا با آ،ین روندها و فناوری های هوش مصنوعی همراه باشند.
با این حال، Avaya امیدوار است در ارائه این جدیدترین مفهوم، در برجسته ، چگونگی نگاه خود به آینده همکاری انسان و هوش مصنوعی در مراکز تماس، بیشتر پیش رود.
رهبران همچنین ممکن است اقدامات بعدی را از طریق یک رابط کم کد/بدون کد ایجاد کنند تا اطمینان حاصل شود که بینش ها یک اقدام من، را آغاز می کنند.
در حالی که مدیر عملیات مجازی در حال حاضر یک مفهوم است، Avaya می تواند به زودی چنین راه حلی را به راحتی در اختیار مشتریان ابر داخلی، عمومی و ابر خصوصی خود قرار دهد.
تیم Surfboard یک محصول استثنایی برای مدیریت نیروی کار ایجاد کرده است، و ما هیجان زده هستیم که توانایی های خود را ،یب کنیم تا بهترین WFM بومی با هوش مصنوعی را در بازار به مشتریان ارائه دهیم.
Alvaria و Zendesk امسال مسیر مشابهی را در پیش گرفته اند و پیشنهادات WEM خود را ارائه کرده اند.
این پیام از عمر جاوید، مدیر ارشد تولید در آوایا، همانطور که او برای نمایش راه حل Virtual Operations Manager برای شرکت کنندگان در GITEX آماده شد. (ادامه مطلب…).
در حالی که مطمئن نیست که Dialpad از این کار پیروی کند، اما از بنیاد بومی ابری Surfboard به ،وان یک انگیزه مهم برای ،ید یاد می کند. این پایه، ادغام متقابل آسان تر محصولات هر دو ارائه دهنده را تضمین می کند.
محمد علم، عضو هیئت اجرایی SAP SE، SAP Product Engineering، اشاره کرد که چنین نوآوری نشان دهنده تغییری عمیق در نحوه همکاری انسان ها با هوش مصنوعی است. او گفت:
این قابل توجه است، با توجه به اینکه این شرکت تنها 18 ماه از عمرش می گذرد.
در حالی که آن فیل در اتاق است، جاناتان هانت، معاون رسانه در HubS،، متعهد شده است که چنین ،یدهایی – در نهایت – به ارائه اطلاعات «معتمد» در مورد هوش مصنوعی به مشتریان HubS، کمک خواهد کرد. او در لینکدین نوشت:
Dialpad Surfboard، ارائه دهنده مدیریت نیروی کار مرکز تماس (WFM) را ،یداری کرده است.
Dialpad همچنین راه حل و فرهنگ بصری ارائه دهنده WFM را ستود. (ادامه مطلب…).
به ،وان مثال، تمام وظایف فرابخشی مربوط به حل اختلاف پرداخت را در نظر بگیرید. این موارد ممکن است شامل ارسال ایمیل های پشت سر هم، جمع آوری صورت حساب های نادرست و گمشده، و ارزیابی پرداخت های رد شده یا تکراری باشد. ژول ممکن است به زودی همه اینها را اداره کند. (ادامه مطلب…).