Salesforce این هفته با راه اندازی رسمی پلتفرم Agentforce خود، بر سرفصل های خبرها غالب شد.
در جاهای دیگر، برنده های CCaaS بیشتری برای مایکروسافت، ،ید HubS، و انتشار GenAI از Pega وجود داشت.
در اینجا گزیده هایی از برخی از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.
Salesforce اعلام کرده است که پلتفرم Agentforce آن اکنون به طور کلی در دسترس است.
این پلتفرم به ،بوکارها اجازه میدهد تا عوامل هوش مصنوعی مستقلی را که جریان کار Salesforce موجود خود را افزایش میدهند، محدوده، آزمایش و مستقر کنند.
علاوه بر این، با یک Agent Builder کم/بدون کد تعبیه شده، برندها می توانند عوامل هوش مصنوعی سفارشی برای انجام وظایف منحصر به فرد ایجاد کنند و عملکردها را در سراسر ا،یستم Salesforce به هم متصل کنند.
رهبر CRM باعث می شود که این فرآیند ساده به نظر برسد. در یک ویدیوی راه اندازی اشاره کرد: “اگر می تو،د کار را توصیف کنید، Agentforce می تواند عامل را برای آن بسازد.”
Agentforce این کار را با توصیف زبان طبیعی کار، جداسازی منابع مرتبط در محیط Customer 360 ،ب و کار، و – با درک این ،ب و کار – توسعه یک نمونه اولیه AI Agent انجام می دهد.
سپس عامل هوش مصنوعی به طور خودکار دانش، اقدامات و حفاظهایی را پیشنهاد میکند که به آن امکان میدهد عملکرد مؤثرتری داشته باشد و به تیم CX اجازه میدهد عملکرد خود را بهینه کند (در ادامه بخو،د…).
مایکروسافت برای مرکز تماس Dynamics 365 خود برنده های متعددی را با برندهای بین المللی به دست آورده است.
پلتفرم CCaaS که در ماه جولای راه اندازی شد، صدا، مسیریابی یکپارچه و مدیریت تعامل نیروی کار (WEM) را بر روی هر CRM لایه بندی می کند.
همچنین دارای چندین ویژگی قابل توجه دیگر است، از جمله کوپیلوت های از پیش یکپارچه در سراسر کانال های دیجیتال برای توانمندسازی عوامل با هوش مصنوعی (GenAI).
برای ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، این مهم است. او هنگام به اشتراک گذاشتن نمونههایی از برندههای جدید CCaaS – که در حال حاضر به پایگاه مشتری شامل 1-800-Flowers، حمل و نقل مدیترانه و Synoptek اضافه میکند، اظهار داشت:
مرکز تماس Dynamics 365 ما مشتری، مانند Currys، Le Creuset و RXO را نیز جذب میکند، زیرا هوش مصنوعی مولد را برای هر کانال تعامل مشتری به ارمغان میآورد.
با این حال، این فقط یک داستان GenAI نیست. چشم انداز مایکروسافت برای به هم پیوستن CCaaS، CRM و GenAI برای ایجاد یک محیط خدمات مشتری یکپارچه، شاید بسیار چشم نواز باشد.
این محیط به جاهطلبیهای گهواره تا گور آن برای خلبان کمک میکند، بنابراین به عوامل زنده از جمعآوری بینشهای قبل از تماس تا خودکارسازی فرآیندهای پس از تماس کمک میکند (ادامه مطلب…).
HubS، دستیابی به مدیریت صورتحساب اشتراک و پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) راهاندازی Cacheflow را نهایی کرده است.
با توجه به اینکه اوایل این ماه گزارش شد که یک معامله قریب الوقوع است، اکنون رسماً تأیید شده است که Cacheflow یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به HubS، است.
این استارتآپ به ،وان یک پیشنهاد در مرکز تجاری HubS، یکپارچه میشود و «تخصص دامنه در صورتحساب و CPQ» را به این مرکز ارائه میکند.
این قابلیت ها و دانش جدید به فروشنده اجازه می دهد تا به چه چیزی بپردازد یمینی رنگان، مدیر عامل HubS،، به ،وان دو بزرگ ترین چالشی که در حال حاضر بر تجربه ،ید یک شرکت تأثیر می گذارد، تشریح شد: ساده ، فرآیندهای نقل قول به نقد و جمع آوری سریعتر درآمد.
با ،ید Cacheflow، مدیریت صورتحساب اشتراک و ابزارهای قوی پیکربندی، قیمتگذاری و نقلقول (CPQ) را درست در HubS، ارائه میکنیم.
Cacheflow که در اوایل سال 2021 تأسیس شد، اوا، همان سال از مخفی کاری خارج شد و یک دور اولیه 6 میلیون دلاری را اعلام کرد و به دنبال آن یک دور 10 میلیون دلاری به رهبری GV در سال 2022 (ادامه مطلب…) را اعلام کرد.
Pegasystems مجموعه ای از راه حل ها و پیشرفت های هوش مصنوعی (GenAI) را راه اندازی کرده است.
بخشی از انتشار Pega Infinity 24.2 این شرکت، قابلیتهای جدید از پلتفرم Pega، مرکز تصمیمگیری مشتری Pega، خدمات مشتریان Pega و اتوماسیون فروش پگا عبور میکند.
این شرکت توضیح میدهد که چگونه این پیشرفتهای مبتنی بر GenAI ممکن است شرکتها را قادر به افزایش بهرهوری کارکنان، سادهسازی جریانهای کاری و بهینهسازی تجربیات مشتری کند.
در واقع، در بحث درباره آ،ین نسخه این شرکت، کریم آکگونول، مدیر ارشد محصولات پگا، نظر داد:
جدیدترین پیشرفتهای Pega Infinity، کارایی و نوآوری سازم، را با قابلیتهای هوش مصنوعی مولد عمیقتر افزایش میدهد که بهرهوری توسعهدهندگان و کارمندان را تسریع میکند و در عین حال تجربیات مشتری استثنایی را در سراسر صنایع ارائه میدهد.
این پیشرفتها همچنین میتوانند بخشی از چشمانداز گستردهتر «شرکت مستقل» فروشنده باشند (ادامه مطلب را بخو،د…).
منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/the-latest-big-news-from-salesforce-microsoft-hubs،-pegasystems/