آخرین اخبار بزرگ از Salesforce، AWS، 8×8، و Gladly

به طور متوسط، کل افزایش قیمت – در این محصولات – نه درصد است.

با لایه‌بندی هوش مصنوعی و اتوماسیون Thankful در بالای پلتفرم مردم‌محور خود، ا،یستم خدمات مشتری را برای مصرف‌کنندگان شخصی‌تر می‌کنیم و به روشی مقیاس‌پذیرتر برای برندها.

از افزایش قیمت گرفته تا برنامه‌های شریک جدید، در اینجا چند گزیده از محبوب‌ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.

8×8 XCaaS (EXperience Communications به ،وان یک سرویس) معماری پلتفرمی است که بر اساس آن برنامه شریک، ارائه دهندگان راه حل های فناوری پیشرو در صنعت را گرد هم می آورد.

با این حال، Salesforce تاکنون فقط قیمت‌های جدید پلتفرم‌های سرویس و Sales Cloud خود را اعلام کرده است – همانطور که در زیر به اشتراک گذاشته شده است:

  • Salesforce Professional Edition از 75 تا 80 دلار آمریکا (5 دلار بیشتر)
  • Salesforce Enterprise Edition از 150 دلار آمریکا تا 165 دلار آمریکا (15 دلار افزایش)
  • Salesforce Unlimited Edition از 300 دلار آمریکا تا 330 دلار (30 دلار بیشتر)

8×8 از برنامه شریک جدید خود رونمایی کرده است که هدف آن بهبود تجربیات مشتریان با هوش مصنوعی، بینش و تجزیه و تحلیل است.

دیدگاه خود را در مورد لینکدین بیان می کند، د،ل نیومن، مدیرعامل گروه Futu،، اظهار داشت:

در انجام این کار، Sidekick برای شخصی‌سازی پاسخ‌هایی را به پرسش‌های مشتری پیشنهاد می‌کند – که شامل زمینه مشتری و اطلاعات ذخیره‌شده است.

Salesforce در ماه آینده برای اولین بار از سال 2016 قیمت چندین ابزار ابری و بازاریابی خود را افزایش خواهد داد.

این برنامه قابلیت‌های پلت‌فرم 8×8 XCaaS مبتنی بر هوش مصنوعی ما را تکمیل می‌کند و به شرکت‌ها انعطاف‌پذیری می‌دهد تا راه‌حل‌های من،ی برای برآورده ، و فراتر رفتن از اه، تجربه مشتری خود ایجاد کنند.»

این ابزارها شامل کمک عامل، صدای مشتری و ابزارهای مدیریت وفاداری است.

راه حل های تاثیرگذار شامل پلتفرم های سرویس، فروش و بازاریابی ابری آن، در کنار تابلو و صنایع است.

برنامه شریک در حال حاضر از بیش از 30 شریک شامل Avoira، Cognigy، Converse360، Cresta، Engage Hub، LogicDialog، Roboyo، Syndeo و غیره تشکیل شده است. (ادامه مطلب…).

در طول دمو، کین به مزایای اضافی GenAI به ،وان بخشی از مجموعه CCI اشاره می کند:

  • بهبود دقت رسیدگی به تماس با وضوح تماس سریعتر
  • بررسی انطباق اسکریپت و امتیازدهی عامل
  • اتوماسیون وظایف که باعث کاهش هزینه می شود
  • درک بیشتر پرس و جوهای پیچیده و طبیعی زبان
  • پاسخ های مکالمه ای و دقیق از منابع قابل اعتماد
  • خلاصه تماس انتزاعی
  • ریزش عامل پایین تر

اکنون AWS این راه حل ها را با GenAI تطبیق داده است. نسخه ی نمایشی زیر از دکتر اندرو کین، معمار اصلی راه حل ها در AWS، چگونگی را برجسته می کند.

ما بسیار هیجان زده هستیم که ا،یستم شریک فناوری 8×8 را معرفی می کنیم و حتی از شراکت با بسیاری از فروشندگان نوآور و پیشرو در صنعت CX بسیار هیجان زده هستیم.

Contact Center Genie یک مثال عالی است، همانطور که اکنون پلتفرم لایتنینگ کاملاً یکپارچه آن، هوش مصنوعی ،شتین تعبیه شده، Flow ها، برنامه‌های Slack بومی، مرکز DevOps و موارد دیگر. (ادامه مطلب…).

در واقع، در طول هفت سال گذشته، Salesforce بیش از 20 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است و ویژگی‌ها و پیشنهادات جدیدی را بدون افزایش قیمت‌ها ارائه کرده است.

در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌ها از نرم‌افزار هر دو برند استفاده می‌کنند، و این دو ارائه‌دهنده فناوری در سال 2020 شریک می‌شوند. اینها شامل مشاغلی مانند Bombas، Breeze Airways، و Crate & Barrel می‌شوند.

در حالی که بسیاری با پلتفرم Amazon Connect CCaaS خود آشنایی بیشتری دارند، AWS مجموعه CCI را برای افزودن هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (ML) به پلتفرم‌های مرکز تماس شخص ثالث ارائه می‌کند.

با خوشحالی اکنون این قابلیت ها را به Sidekick، راه حل جدید هوش مصنوعی و اتوماسیون آن که بر روی شانه عوامل مرکز تماس کار می کند، منتقل خواهد کرد.

در حالی که این حرکت باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد، اما در زم، رخ می‌دهد که Salesforce – و رقبای آن – و پول بیشتری برای تقویت راه‌حل‌های خود با هوش مصنوعی (GenAI) تولید می‌کنند.

از جمله راه حل های شخص ثالث، Avaya، Cisco، Genesys و Talkdesk هستند.

در نتیجه، مشتریان آن نیازی به ایجاد توسعه های سفارشی یا پرداخت هزینه های بالای سربار نخواهند داشت، که قبلا فقط برای سازمان های بزرگ امکان پذیر بود.

با این حال، هر دو فروشنده اکنون در قفل کار خواهند کرد تا درخواست های مشتری را با Sidekick خودکار کنند و در عین حال درجه ای از شخصی سازی را حفظ کنند. (ادامه مطلب…).

AWS مجموعه اطلاعات مرکز تماس (CCI) خود را با هوش مصنوعی مولد (GenAI) ،یب کرده است.

تاکید بر ارزش سپاسگزار و Sidekick به مجموعه گسترده‌تری اضافه می‌کند، جوزف آنسانلی، مدیر عامل Gladly، گفت:

برای راهنمایی بیشتر در مورد اینکه چگونه این نتایج را پس از مقدمه ای در مورد اینکه AWS چگونه GenAI را در مجموعه CCI خود جاسازی کرده است، ادامه دهید. (ادامه مطلب…).

با این حال، در زمان‌های اخیر، سپاسگزار زمان و منابع قابل توجهی را برای هوش مصنوعی و اتوماسیون بدون کد سرمایه‌گذاری کرده است تا ارتباطات مشتری را ساده‌تر کند.

در تقویت این پلتفرم‌ها، AWS قابلیت‌های کمک عامل، تجزیه و تحلیل تماس و قابلیت‌های عامل مجازی سلف سرویس را به کاربران نهایی ارائه می‌کند.

با خوشحالی، Thankful، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های خدمات مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی را ،یداری کرده است.

این حرکت برای Gladly بسیار مهم است، زیرا در تلاش است تا بر روی پلتفرم Helpdesk خود – که در لیست 50 برتر محصولات خدمات مشتری G2 قرار می گیرد، ایجاد کند.

در #SaaS، ادامه نوآوری و توسعه هزینه دارد. Salesforce قیمت ها را برای مدتی منجمد کرده است. برداشت من این است که سرمایه‌گذاری #هوش مصنوعی مورد نیاز برای رقابتی ماندن باعث افزایش قیمت و قابلیت‌های CRM می‌شود.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/the-latest-big-news-from-salesforce-aws-8×8-gladly/

ا،یستم شریک فناوری 8×8، همانطور که از آن نام برده می شود، تجربیات و تعامل مشتری را از طریق دموکراتیک ، ادغام های بومی برای هر ،ب و کار بزرگی بهینه می کند.

هانتر میدلتون، مدیر ارشد محصول 8×8، گفت: «رویکرد یک اندازه برای همه دیگر کار نمی کند. در عوض، سازمان‌ها از راه‌حل‌های فناوری و ارائه‌دهندگان خود انتظار دارند که برای برآوردن نیازهای تجاری و مشتریان فعلی و آینده خود، نوآوری، انطباق و تکامل داشته باشند.