آخرین اخبار بزرگ از HubSpot، Google، Salesforce، و Meta
انتشار: مهر 06، 1403
بروزرسانی: 21 تیر 1404

آخرین اخبار بزرگ از HubSpot، Google، Salesforce، و Meta

ممکن است برخی از شما بپرسید: "چرا عوامل هوش مصنوعی به شبکه حرفه ای خود نیاز دارند؟" سوال منطقی من پیش بینی می کنم که در آینده، تیم ها ،یبی خواهند بود – متشکل از انسان هایی مانند شما و عوامل هوش مصنوعی.»

متا قابلیت جاسازی عوامل مجازی را در تبلیغات منتشر شده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود اضافه کرده است.

این اعلامیه در جریان رویداد INBOUND 2024 هفته گذشته منتشر شد، جایی که HubS، همچنین Breeze را معرفی کرد، راه حلی که قابلیت های جدید هوش مصنوعی را در برنامه های CRM خود تعبیه می کند.

Unified Knowledge داده های شخص ثالث را به Salesforce می کشد، خواه در اشتراک فایل، ذخیره سازی ابری یا سیستم هایی مانند JIRA باشد.

به این ترتیب، مشتریان ممکن است یک پیوند کلیک به پیام را روی تبلیغات خود بگذارند، که مصرف کننده را به یک تجربه مبتنی بر ربات، چه در مسنجر یا واتس اپ هدایت می کند.

با آن LLM شخص اول، Google تلاش می کند تا نوآوری GenAI سریع تر و مقرون به صرفه تر را به تیم های مرکز تماس ارائه دهد.

هیجان زده از چشم انداز Agent.AI، دارمش شاه، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری HubS،، به جمعیت گفت:

Agent.AI شماره یک شبکه حرفه ای برای عوامل هوش مصنوعی است… همچنین تنها شبکه حرفه ای برای عوامل هوش مصنوعی است.

در نهایت، این مجموعه از ا،یستمی از پیشنهادات شخص ثالث، از جمله راه حل های CRM، WEM، و تلفن پشتیب، می کند و Google رویکرد تلفن خود را بیاورید (BYOT).

مجموعه Google Customer Engagement با هوش مصنوعی Google
مجموعه Google Customer Engagement با هوش مصنوعی Google

این شبکه میزبان عوامل هوش مصنوعی برای تیم های بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و عملیات خواهد بود.

HubS، شبکه ای از عوامل هوش مصنوعی مستقل را معرفی کرده است: Agent.AI.

در ماه ژوئن، متا این عوامل مجازی را برای مسنجر و واتس اپ به ،وان بخشی از مجموعه راه حل های هوش مصنوعی با هدف قرار دادن تیم های بازاریابی معرفی کرد.

از راه اندازی یک پلت فرم عامل هوش مصنوعی جدید تا ،ید بزرگ دیگر در فضای CRM، در اینجا چند گزیده از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.

گوگل یک مرکز تماس جدید راه اندازی کرده است: مجموعه تعامل با مشتری با هوش مصنوعی گوگل.

این مجموعه همچنین از Gemini 1.5 Flash – آ،ین نسخه از مدل زبان بزرگ گوگل (LLM) – برای ارائه قابلیت های GenAI تعبیه شده استفاده می کند.

از آنجا، مشتریان می توانند استقرار هوش مصنوعی ،شتین خود را - در سرتاسر پلت فرم Salesforce - برای بهینه سازی عملکرد خود مستقر کنند.

در ادامه این خط، HubS، همچنین به ،ب و کارها یک Agent Builder برای طراحی، توسعه و استقرار نمایندگان سفارشی ارائه می دهد.

جشن راه اندازی مجموعه تعامل با مشتری، دانکن لنو،، معاون و مدیر ارشد هوش مصنوعی کاربردی در Google Cloud، در یک پست وبلاگ بیان شده است: «از آنجایی که قابلیت های جدید هوش مصنوعی مولد ارزش بیشتری را برای عملیات خدمات مشتری نشان می دهند، ما در حال ،یب ویژگی های غنی هوش مصنوعی مرکز تماس با آ،ین فناوری هوش مصنوعی مولد خود هستیم تا یک برنامه کاربردی جدید ارائه دهیم.» (ادامه مطلب…).

اکنون، همانطور که در کنفرانس توسعه دهندگان Meta Connect 2024 اعلام شد، شرکت ها می توانند برای تعامل با مشتریان، ارائه پشتیب، و تسهیل سفارشات، اجرای آنها را آغاز کنند.

با استفاده از این پلتفرم، این تیم ها ممکن است به زودی عوامل مستقل را تحت پوشش خود قرار دهند، آنها را به CRM هوشمند خود اضافه کنند و آنها را پیاده سازی کنند تا در کنار کارکنان کار کنند.

Salesforce موافقت کرده است Zoomin، ارائه دهنده راه حل های یکپارچه سازی دانش و مدیریت داده را ،یداری کند.

علاوه بر این، این حرکت به بلندمدت متا برای تبدیل واتس اپ به پلتفرمی نه تنها برای یافتن و پیام رس، به مشاغل، بلکه ،ید از آنها نیز کمک می کند. (ادامه مطلب…).



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/the-latest-big-news-from-hubs،-google-salesforce-meta/

اکنون، با ،ید Zoomin، Salesforce می خواهد Data Cloud را با این قابلیت های یکپارچه سازی دانش تقویت کند تا بتواند از پیاده سازی های هوش مصنوعی فراتر از اینشتین پشتیب، کند.

گزارش های متعدد حاکی از آن است که ارزش این ،ید 430 میلیون دلار است.

گرافیک زیر این فرآیند را به تصویر می کشد.

تصویری از راه حل دانش یکپارچه Salesforce
راه حل دانش یکپارچه Salesforce

به طور بحر،، این شامل Agentforce، پلتفرم عامل هوش مصنوعی مستقلی است که Salesforce قبلا در Dreamforce 2024 راه اندازی کرده بود. (در ادامه بخو،د...).

این پیش بینی بازتاب دیدگاه مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce در مورد آینده CX است، زیرا او هفته گذشته از پلتفرم Agentforce رونمایی کرد. (ادامه مطلب…).

این اعلامیه در جریان رویداد Gemini at Work منتشر شد، جایی که گوگل توضیح داد که چگونه راه حل های CCaaS و هوش مصنوعی مکالمه خود را در یک مجموعه ،یب می کند.

توانایی اتصال این تجربه، از یک پست اجتماعی - چه در فیس بوک، اینستاگرام، یا شاید حتی در Threads - تا یک سفر تجاری بالقوه ممکن است این ربات ها را بسیار جذاب تر کند.

از آنجا، اگر نیازهای آنها را برآورده نکند، مشتری می تواند به یک نماینده تجاری زنده تبدیل شود.

این امر پس از آن اتفاق می افتد که این دو برند در اوایل سال جاری برای راه اندازی Salesforce Unified Knowledge که توسط Zoomin پشتیب، می شود، با هم همکاری ،د.