آخرین اخبار بزرگ از Five9، Dialpad، Salesforce، و Zendesk

Big CX News


یک هفته شلوغ دیگر در فضای CX شاهد ارائه یک پیشنهاد هوش مصنوعی از Five9، یک پلتفرم CCaaS اصلاح شده از Dialpad، یک درایو استخدام از Salesforce و یک استراتژی قیمت گذاری جدید از Zendesk بود.

در اینجا گزیده هایی از برخی از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.

Five9 راه‌حل‌های مسیریابی و رونویسی بی‌درنگ خود را مستقیماً در بستر مدیریت خدمات مشتری ServiceNow (CSM) در دسترس قرار می‌دهد.

استوار CCaaS همچنین CSM را با کنترل‌های تماس بومی تقویت می‌کند. با انجام این کار، عوامل را با یک محیط یکپارچه توانمند می کند که از طریق آن می توانند تعاملات بین کانال های دیجیتال و صدای Five9 را مدیریت کنند.

با ارائه این تجربه یکپارچه، فروشندگان امیدوارند پیکربندی های مرکز تماس را ساده کنند، هزینه های عملیاتی را کاهش دهند و کارایی نماینده را بهبود بخشند.

غواصی عمیق تر، جان بال، SVP برای گردش کار مشتری و صنعت در ServiceNow، گفت: “بیشتر راه حل های CRM فقط بر جذب درخواست های مشتری تمرکز می کنند، نه برآورده ، یا حل آنها. در نتیجه، میان‌افزارهای انس، فرآیندهای دستی و فن‌آوری‌های ساییده شده را به هم پیوند می‌دهند.

همکاری گسترده ما با Five9 این امر را حتی بیشتر می‌کند و بهترین هر دو پلتفرم را برای ساده‌سازی و ی،ان ، عملیات مرکز تماس با یک راه‌حل کلید در دست که به سرعت اجرا می‌شود و ROI سریع ارائه می‌کند، ،یب می‌کند.

این مشارکت به دنبال اعلامیه مشابهی برای نوآوری مش، بین ServiceNow و Genesys، که در ماه مه انجام شد (در ادامه مطلب… بخو،د).

Dialpad راه حل جدید CCaaS خود را منتشر کرده است: Dialpad Support.

که قبلاً پلتفرم Dialpad Ai Contact Center نامیده می شد، تکامل بعدی این پیشنهاد چندین راه حل “عملی هوش مصنوعی” را اضافه می کند.

به گفته فروشنده، هدف این ابزارها کمک به مراکز تماس “در هر اندازه” برای مق، با مهم ترین مشکلاتشان است.

شاید قابل توجه ترین راه حل، Ai Agent آن باشد، یک عامل مجازی با مشتری که از هوش مصنوعی مولد (GenAI) استفاده می کند. Dialpad ادعا می کند که این می تواند 50 درصد از درخواست های مشتری را تنها با دو هفته آموزش منحرف کند.

علاوه بر این، ارائه دهنده یک LLM اختصاصی را در تلاش برای فعال ، دقت بیشتر پاسخ و متمایز ، از پیشنهادات رقابتی ارائه می دهد.

قبل از معرفی آن ها، وینسنت پاکت، مدیر ارشد محصول در Dialpad، خاطرنشان کرد:

با استفاده از قدرت قابلیت‌های هوش مصنوعی بومی خود، نه تنها کارایی را بهبود می‌بخشیم، بلکه کل ا،یستم پشتیب، را تغییر می‌دهیم تا به طور ی،ان به نفع عوامل، مدیران و مشتریان باشد.

هوش مصنوعی بومی که در خانه ارائه می‌شود، یک تمایز اصلی برای Dialpad در فضای مرکز تماس است (ادامه مطلب را بخو،د…).

Salesforce تأیید کرده است که قصد دارد بیش از 1000 کارگر را برای کمک به تامین تقاضا برای راه حل Agentforce خود استخدام کند.

در پایان ماه گذشته، Agentforce یک لایه پلتفرم جدید است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به آس، عوامل هوش مصنوعی آماده برای استفاده را که گردش‌های کاری Salesforce را بهبود می‌بخشند، بررسی، آزمایش و مستقر کنند.

با استفاده از هوش مصنوعی مولد (GenAI)، Agent Builder کم/بدون کد آن همچنین به برندها اجازه می‌دهد تا عوامل هوش مصنوعی سفارشی را برای کارهای خاص ایجاد کنند و عملکردهای مختلفی را در ا،یستم Salesforce به هم متصل کنند.

به گزارش بلومبرگ، مارک بنیوف، مدیر عامل Salesforce، در مورد نحوه دریافت محصول تا کنون بسیار مشتاق است:

Agentforce فقط دو هفته پیش در دسترس قرار گرفت و ما در حال حاضر بازخوردهای باورن،ی را از مشتریان خود می شنویم.

در واقع، مدیر عامل اکنون به دنبال سرمایه گذاری بر روی این “تحرک شگفت انگیز” با استخدام کارمندان است تا به طور خاص فروش آ،ین نوآوری فروشنده را هدایت کند.

این ابتکار عمل به دنبال اضافه شدن 1839 کارمند جدید در ماه مارس است که نیروی کار Salesforce را به 72682 رساند (در ادامه بخو،د…).

Zendesk یک مدل قیمت گذاری ویژه هوش مصنوعی را اعلام کرده است.

این اعلامیه مبتنی بر قیمت‌گذاری مبتنی بر نتیجه «اول صنعت» است که در ماه اوت از آن رونمایی شد.

در واقع، طرح قیمت‌گذاری پویا هوش مصنوعی این شرکت، انعطاف‌پذیری «اول بازار» را به آن مدل اضافه می‌کند.

به این ترتیب، ،ب‌وکارهایی که به دنبال پیاده‌سازی هوش مصنوعی در محیط‌های Zendesk خود هستند، ممکن است هزینه‌های خود را در مدل‌های قیمت‌گذاری مختلف -مانند مبتنی بر نتیجه و مبتنی بر صندلی- بهینه کنند که به آنها امکان می‌دهد بازده سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود را به حدا،ر برسانند.

علاوه بر این، هدف آن کمک به کاربران برای انطباق و مقیاس‌بندی استراتژی‌های هوش مصنوعی با سرعت خودشان است.

Zendesk استدلال می‌کند که «مدل‌های قیمت‌گذاری سنتی هوش مصنوعی اغلب قابلیت انطباق را محدود می‌کنند»، در حالی که طرح قیمت‌گذاری پویا به کاربران اجازه می‌دهد از ،یبی از عوامل انس، و هوش مصنوعی استفاده کنند، با ظرفیت تغییر سرمایه‌گذاری‌های خود در صورت نیاز.

در انجام این کار، فروشنده معتقد است که کاربران را به ابزارهایی مجهز می کند تا به یک ،ب و کار و چشم انداز مشتری در حال تغییر “پاسخگوتر” باشند (ادامه مطلب را بخو،د…).


منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/the-latest-big-news-from-five9-dialpad-salesforce-zendesk/