آخرین اخبار بزرگ از Cisco، Salesforce، NICE و Genesys
انتشار: آبان 04، 1403
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

آخرین اخبار بزرگ از Cisco، Salesforce، NICE و Genesys


یک هفته پرمشغله در فضای CX شاهد راه حل های جدید سیسکو و NICE، پرتاب های بیشتر Benioff به سمت Microsoft Copilot و تأیید عمومی شدن Genesys بود.

در اینجا گزیده هایی از برخی از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.

سیسکو چندین نوآوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را با هدف تقویت شتاب ارائه CCaaS Webex رونمایی کرده است.

راه حل های جدید که امروز در رویداد WebexOne در فلوریدا اعلام شد شامل Webex AI Agent و AI Agent Studio است.

اولی از هوش محاوره ای برای خودکارسازی پرس و جوهای مرکز تماس استفاده می کند و امکان حل سریع و کارآمد مسائل را فراهم می کند. در حالی که دومی به مراکز تماس اجازه می دهد تا به سرعت یک عامل هوش مصنوعی صوتی یا دیجیتال را در چند دقیقه راه اندازی کنند و مدل های هوش مصنوعی را برای کمک به سوالات مشتری انتخاب کنند.

علاوه بر این، مرکز تماس Webex از دستیار هوش مصنوعی سیسکو نیز بهره خواهد برد که خلاصه های متن و تماس های قطع شده و همچنین پاسخ های پیشنهادی را در اختیار نمایندگان قرار می دهد.

در بحث اخبار، جیتو پاتل، معاون اجرایی و مدیر ارشد محصول سیسکو، نظر داد:

در سیسکو، ما در حال ساخت راه حل های هوش مصنوعی به صورت بومی هستیم. ما طراحی محصول را با این فرض شروع می کنیم که هوش مصنوعی در ساختار اصلی محصول و یک ،صر ضروری در نحوه تجسم مجدد تجربیات مشتری خواهد بود.

اظهارات پاتل به دنبال اخباری از اوایل این ماه است که سیسکو افزایش 75 درصدی صندلی های مرکز تماس Webex در سال مالی 24 را گزارش کرده است، با رشد قابل توجهی در خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و ،ده فروشی (ادامه مطلب...).

مارک بنیوف بار دیگر از Copilot مایکروسافت انتقاد کرد.

مدیر عامل Salesforce در پستی در X، مایکروسافت Copilot را به وظیفه f نادرست بودن، «ریختن داده ها در همه جا» و ا،ام کاربران به ساخت LLM های سفارشی خود واداشت.

در بدترین حالت، بنیوف پست خود را با این ادعا که "Copilot بیشتر شبیه Clippy 2.0 است" امضا کرد، اشاره ای به Clippit، دستیار مکالمه Word و Office مایکروسافت از دهه 1990 و اوایل دهه 2000 که بیشتر به ،وان یک برنامه در نظر گرفته می شد. حواس پرتی تا کمک

آ،ین بررسی ها به دنبال اظهارات مشابهی است که در طی تماس درآمدی Salesforce در ماه اوت انجام شد، جایی که بنیوف گفت که "بسیاری از مشتریان" از Microsoft Copilot "ناامید شده اند".

در حالی که هیچ پاسخ رسمی از سوی مایکروسافت به آ،ین ضربه پایین بنیوف وجود ندارد، پس از اظهارات تماس درآمد، جارد اسپاتارو، معاون شرکتی مایکروسافت برای هوش مصنوعی در محل کار، این اظهارات را رد کرد.

بنابراین، دقیقاً چه چیزی در مورد Copilot مایکروسافت است که به نظر می رسد خون بنیوف را می جوشد؟ (ادامه مطلب…).

NICE ویژگی های اضافی را برای پلتفرم CXone Mpower خود اعلام کرده است.

راه حل اصلاح شده هوش مصنوعی وعده انجام کاری را می دهد که «قبلاً هرگز انجام نشده است»، با پیاده سازی اتوماسیون در کل مسیر خدمات مشتری.

فروشنده توضیح داد که این تغییرات به شرکت ها اجازه می دهد تا همه جنبه ها را در هر نقطه تماس با خدمات مشتری طراحی، بسازند و مدیریت کنند - که یک پیشنهاد CX کاملاً خودکار و سرتاسر را ممکن می سازد.

کاربران همچنین از خدمات معماری جدید بهره مند می شوند که به ساده سازی یکپارچه سازی گردش کار در عملیات های جلویی، می، و پشتی کمک می کند. هماهنگی هوش مصنوعی و عوامل انس،؛ و دانش خدمات مشتری، مدل های هوش مصنوعی و یکپارچه سازی سیستم را یکپارچه کند.

NICE معتقد است که جدیدترین پیشرفت ها CXone Mpower را فراتر از اتوماسیون سنتی می برد و به این ابزار اجازه می دهد تا تعاملات کاملاً خودکار با مشتری را ارائه دهد که «پیش بینی کننده» و «پیش گیرانه» هستند.

در بحث درباره این خبر، بری کوپر، رئیس بخش CX در NICE، توضیح داد که چگونه تغییرات در پلتفرم شرکتش به تبدیل مراکز تماس به "مراکز سود" کمک می کند (در ادامه بخو،د...).

Genesys تایید کرده است که این شرکت به صورت محرمانه برای تبدیل شدن به یک عرضه اولیه عمومی (IPO) ثبت نام کرده است.

با انتشار شایعات از سپتامبر، فروشنده CCaaS اکنون رسماً از خصوصی به عمومی جهش کرده است.

در حالی که Genesys هیچ جزئیات بیشتری در مورد IPO منتشر نکرده یا یک چارچوب زم، تعیین نکرده است، این حرکت به این م،ی است که سرمایه گذاران اکنون می توانند سهام را از طریق بورس ،یداری کنند.

اما چرا Genesys تصمیم به انجام این کار می گیرد؟

واضح ترین دلیل برای عمومی ، یک شرکت، افزایش سرمایه است، که به Genesys اجازه می دهد تا در عملیات روزانه، تحقیقات و ابتکارات رشد سرمایه گذاری بیشتری کند. کاهش بدهی شرکت ها؛ و گزینه های سهام کارکنان را ارائه دهید.

در واقع، زم، که شایعه عرضه اولیه اولیه سهام بلومبرگ برای اولین بار توسط بلومبرگ پوشش داده شد، منابع ناشر پیشنهاد ،د که Genesys می تواند تا 2 میلیارد دلار با عرضه عمومی به دست آورد.

این رقم به دنبال دوری از سرمایه گذاری در دسامبر 2021 به رهبری Salesforce Ventures بود که Genesys 580 میلیون دلار جمع آوری کرد و ارزشی معادل 21 میلیارد دلار دریافت کرد - 14 برابر ارزشی که شرکت برای آن توسط شرکت سهام خصوصی Permira Holdings در سال 2012 ،یداری شد (در ادامه بخو،د...).



منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/the-latest-big-news-from-cisco-salesforce-nice-genesys/