این یک هفته شلوغ دیگر برای تجربه مشتری و فضای خدمات بود، با اطلاعیه های بزرگ از رویداد Ignite 2024 مایکروسافت، ،ید قابل توجهی از Salesforce، و اعلامیه مهم دیگری که راه حل های CCaaS و CRM را متحد می کند.
در اینجا گزیده هایی از برخی از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.
مایکروسافت پیش نمایش عمومی هوش مصنوعی خود را اعلام کرده است.
این پیشنمایش که در مایکروسافت Ignite 2024 معرفی شد، به مشتریان این امکان را میدهد تا عوامل از پیش پیکربندی شده را آزمایش کنند و تصور کنند که چگونه از طریق Copilot Studio، خود را بسازند.
عوامل مستقل مایکروسافت انواع مختلفی از هوش مصنوعی – از جمله هوش مصنوعی (GenAI) – را برای مک،زه ، وظایف بدون حضور انسان در حلقه ،یب می کنند.
Copilot هنوز به ،وان یک دستیار مجازی عمل می کند. با این حال، عوامل خودمختار لایه دیگری به این استراتژی اضافه میکنند، و وظایف را با نظارت انس، اما بدون مشارکت انس، تکمیل میکنند.
تایید کرد: “ما با تغییر فرآیندهای تجاری با عوامل داخلی Copilot Studio به هر سازم، کمک می کنیم که بر بازگشت سرمایه تاثیر بگذارد.” فرانک ای، شاو، مدیر ارشد ارتباطات مایکروسافت.
چشم انداز ما این است که هر کارمند را با یک خلبان و تیمی از نمایندگان که با آنها و از طرف آنها کار می کنند، توانمند کنیم.
به ،وان بخشی از چشم انداز مایکروسافت، آن عوامل مستقل ممکن است برای خودکارسازی فرآیندهای پیچیده تری که در بخش های مختلف انجام می شود، همکاری کنند (ادامه مطلب…).
مایکروسافت و SAP برنامههایی را برای یکپارچهسازی دستیاران مجازی خود تأیید کردهاند.
این ادغام که در ابتدا در جریان SAP Sapphire در ماه ژوئن مورد آزمایش قرار گرفت، همچنین به ،وان یک نقطه صحبت کلیدی در مایکروسافت Ignite 2024 نشان داده شد.
در واقع، در طول این رویداد، شرکتها پیشنمایشهای نمایشی از پیشنهاد یکپارچه را اجرا میکنند.
این همکاری به مشتریان این امکان را می دهد که از 365 Copilot یا Joule به ،وان دستیار مجازی غالب خود در محیط های یکپارچه Microsoft-SAP استفاده کنند.
در همین حال، قابلیت های آنها را نیز ،یب خواهد کرد.
به این ترتیب، کاربران ممکن است بدون جابجایی بین برنامهها، کارها را تکمیل کنند و به اطلاعات و اطلاعات در پلتفرمهای SAP و Microsoft دسترسی داشته باشند.
به ،وان مثال، کاربران Microsoft 365 می توانند از Copilot برای دسترسی به وظایف و داده های SAP استفاده کنند، در حالی که کاربران SAP می توانند از Joule برای ادغام اطلاعات و گردش کار مایکروسافت 365 استفاده کنند (ادامه مطلب را بخو،د…).
Salesforce تملک شرکت خود را تکمیل کرده است.
قرارداد 1.9 میلیارد دلاری که در ابتدا در سپتامبر اعلام شد، اکنون کامل شده است.
این رول آپ گران ترین ،ید Salesforce از زمان Slack به مبلغ 28 میلیارد دلار در سال 2021 است.
Own به ،وان یک متخصص در راهحلهای پشتیبانگیری، مدیریت و بازیابی اطلاعات SaaS، وضعیت امنیتی و حفاظتی Data Cloud را تقویت خواهد کرد.
با توجه به استیو فیشر، رئیس و مدیر عامل پلتفرم فروش ،شتین 1 و خدمات داده یکپارچه، این “هیچ وقت مهمتر از این نبوده است.”
با این حال، این حرکت جامعه تجربه مشتری را ت،یم کرده است.
در حالی که برخی آن را به ،وان یک پیکاپ زیرکانه میدانند که به خوبی با تمرکز Salesforce برای نگریسته شدن به،وان یک شرکت داده همسو میشود – بهویژه وقتی در نظر بگیرید که Own چند سال پیش ۳.۳۵ میلیارد دلار ارزش داشت – برخی دیگر تصمیم به دنبال مالکیت به جای مشارکت را زیر سوال بردهاند. (ادامه مطلب…).
Talkdesk اعلام کرده است که قصد دارد ،اصر پلتفرم CCaaS خود را در سیستمهای CRM و Helpdesk شخص ثالث جاسازی کند.
این کار را از طریق یک پیشنهاد جدید انجام می دهد: Talkdesk Embedded.
Talkdesk Embedded ابزارهای بدون کد و کمکد را ارائه میکند که به ،بوکارها اجازه میدهد جنبههایی از فضای کاری، مکالمات و برنامههای Copilot خود را در سیستمهایی که «نمایندگان اغلب در مراکز تماس استفاده میکنند» وارد کنند.
اینها شامل سیستمهایی مانند Salesforce، ServiceNow، Dynamics، Pega، Oracle و Zendesk میشوند که Talkdesk ادعا میکند که این حرکت به سادهسازی تجربیات نمایندگان کمک میکند.
چنین پیشنهادی در درجه اول برای یکپارچه سازان سیستم (SI) جذاب خواهد بود. از این گذشته، اگر یک SI مجبور باشد یک برنامه کاربردی مرکز تماس سفارشی بسازد، می تواند Talkdesk را در آن جاسازی کند و آن را به یک راه حل انعطاف پذیر برای نیازهای مختلف تبدیل کند.
با انجام این کار، Talkdesk راههای جدیدی برای ارائه فناوری خود و تعامل با پایگاه مشتریان احتمالی گستردهتری پیدا میکند.
توانایی Talkdesk برای ارائه چنین پیشنهادی همچنین از بنیاد چابک و بومی ابری CCaaS آن صحبت می کند. این امر در نوآوری صنعت متمایز آن نیز مشهود است.
با این حال، شاید مهمتر از همه، آ،ین نوآوری با روند بزرگتری از همگرایی CRM و CCaaS همراه است (ادامه مطلب را بخو،د…).
منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/the-latest-big-news-from-microsoft-salesforce-sap-talkdesk/