Agentforce چیست و چگونه کار می کند؟ راهنمای نهایی
انتشار: بهمن 01، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

Agentforce چیست و چگونه کار می کند؟ راهنمای نهایی


Agentforce که در اکتبر 2024 معرفی شد، مجموعه ای از عوامل هوش مصنوعی از پیش تنظیم شده و ابزارهایی را برای ،ب وکارها ارائه می دهد تا خودشان را بسازند.

Salesforce - فروشنده پشت Agentforce - معتقد است این پلتفرم نشان دهنده "موج سوم هوش مصنوعی" است - فراتر از "copilots" برای معرفی عصر جدیدی از عوامل هوش مصنوعی دقیق و چند منظوره.

این عوامل هوش مصنوعی را در عملکردهای مشتری و فراتر از آن در یک شرکت گسترده تر ادغام می کنند.

با انجام این کار، آنها وظایف خاص را خودکار می کنند، اما می توانند برای مک،زه ، جریان های چند مرحله ای با یکدیگر همکاری کنند.

برای مثال، ممکن است یکی نیازهای مشتری را پیش بینی کند و با دیگری کار کند که اقدامات پیشگیرانه ای بر اساس آن هوش انجام می دهد.

این تفاوت بزرگ پلتفرم های هوش مصنوعی عاملی مانند Agentforce است. آنها فقط بینش سطحی را نشان نمی دهند. آنها اقداماتی را در پشت این بینش ایجاد می کنند.

علاوه بر این، Agentforce هر ،ی را قادر می سازد تا عامل های سفارشی را با یک رابط کاربری بدون کد/کد ایجاد کند.

اما این تازه شروع است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد Agentforce بد،د.

Agentforce چیست؟

Agentforce پلتفرم هوش مصنوعی عامل Salesforce است. این به کاربران اجازه می دهد تا عوامل هوش مصنوعی مستقلی را بسازند، سفارشی کنند و مستقر کنند که قادر به پشتیب، از کارمندان و مشتریان هستند.

سازمان ها می توانند از Agentforce برای استقرار عوامل از پیش ساخته شده استفاده کنند یا قالب های خود را با قالب های خارج از جعبه و ابزارهای Salesforce آشنا، مانند Flow، Prompt Templates، Apex و Data Cloud ایجاد کنند.

عوامل Agentforce با لایه اعتماد Einstein برای محافظت از داده ها ارائه می شوند، دسترسی به نرده های محافظ قابل تنظیم برای کنترل های پیشرفته را ارائه می دهند و – در صورت ادغام با Data Cloud – در داده های ،ب و کار مستقر می شوند.

علاوه بر این، عوامل به جریان های مکالمه از پیش تعیین شده نیاز ندارند (مانند ،شتین Copilots). در عوض، آن ها می توانند با استفاده از مدل های زب، بصری و پیشرفته و نسل افزوده بازیابی (RAG) در زمان واقعی با نیازهای متغیر سازگار شوند.

در قلب Agentforce موتور کاملاً جدید "Atlas Reasoning Engine" قرار دارد. ساخته شده بر روی یک سیستم اختصاصی طراحی شده برای شبیه سازی نحوه تفکر انسان ها، اطلس از طریق مشکلات استدلال می کند.

علاوه بر این، این موتور به صورت پویا پرس و جوهای کاربر را ارزیابی می کند، آنها را اصلاح می کند و تنها مرتبط ترین داده ها را برای عملکرد قابل اطمینان تر بازیابی می کند.

در نهایت، از آنجایی که Agentforce به طور یکپارچه با همه برنامه های Salesforce، از جمله برنامه های Customer 360، MuleSoft، Apex و Salesforce Flow ادغام می شود، مشتریان می توانند عملکرد هر نماینده را با گردش های کاری و اقدامات از پیش بهینه شده گسترش دهند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=irdNqlytsLc[/embed]

چگونه Agentforce کار می کند: اصول

شرکت ها می توانند از عوامل از پیش تنظیم شده در Agentforce استفاده کنند یا خود را در Agent Builder در داخل Agentforce Studio ایجاد کنند.

برای انجام این کار، یک ،ب و کار ممکن است از زبان طبیعی استفاده کند - که به سادگی به م،ای "توصیف" کاری است که می خواهد نماینده انجام دهد.

بنابراین، کاربر ممکن است ابتدا هدف عامل را توصیف کند و دانش و منابع داده ای را که می تواند به آن دسترسی داشته باشد، تعریف کند.

،ب وکارها ممکن است این منابع را بر اساس «موضوع» گروه بندی کنند تا این کار ساده تر شود. به ،وان مثال، اگر یک سازنده یک عامل برای خدمات مشتری بسازد، می تواند نماینده را با تمام موضوعات مرتبط با خدمات مشتری بر،ب گذاری کند.

این موضوعات ممکن است اقدامات خاصی برای الهام بخشیدن به آنها داشته باشند. با این حال، برندها همچنین می توانند اقدامات جدیدی را بر اساس داده های Apex، Flow، Mulesoft API و درخواست ها برای شخصی سازی کامل نمایندگان خود ایجاد کنند.

وقتی یک عامل ایجاد کرد، کاربر می تواند آن را آزمایش کند، یاد بگیرد، بهینه سازی کند و سپس عامل را در ا،یستم فناوری خود جاسازی کند.

هنگام استقرار یک عامل، به طور خودکار در برنامه های Salesforce فهرست شده در توضیحات آن، مانند سرویس یا Sales Cloud، عمل می کند.

در صورت اتصال به Data Cloud، عوامل Agentforce نیز به صورت پویا خود را به روز می کنند، زیرا داده های جدید وارد ا،یستم می شوند.

عوامل Agentforce از پیش تنظیم شده

نکته جالب در مورد Agentforce این است که کاربر برای ایجاد یک عامل سفارشی نیازی به متخصص هوش مصنوعی ندارد.

در واقع – در کنار تمام بلوک های ساختم، لازم برای طراحی فروش، خدمات و انواع دیگر نمایندگی ها – نمونه های اولیه نماینده ای هستند که ،ب وکارها می توانند بدون نوشتن کد سفارشی سازی کنند.

Salesforce 100 مورد از این عوامل از پیش تنظیم شده را هنگام راه اندازی راه حل منتشر کرد. برخی از گزینه های برجسته نمایندگی خارج از جعبه عبارتند از:

  • نمایندگی های خدمات: این نمایندگان می توانند به طور مستقل با مشتریان در چندین کانال با استفاده از زبان طبیعی درگیر شوند و از آنها پشتیب، کنند. آنها می توانند مسائل را به سرعت حل کنند زیرا با استفاده از داده های موجود ،ب و کار به سؤالات پاسخ می دهند. شرکت هایی مانند Saks و OpenTable از نمایندگی های خدمات برای پشتیب، از نمایندگی های خدمات در مقیاس استفاده می کنند.
  • SDR های Agentforce: نمایندگی های توسعه فروش (SDR) می توانند به طور مستقل به سؤالات محصول پاسخ دهند، جلسات کتاب را برگزار کنند و از طرف نمایندگان فروش سرنخ ها را پرورش دهند. آنها همچنین ممکن است در چندین کانال (از جمله WhatsApp و SMS) به هر زب، با مشتریان تعامل داشته باشند. در نهایت، ،ب وکار می تواند تعیین کند که چه زم، سرنخ را به یک عامل انس، منتقل می کند.
  • مربیان فروش: این نمایندگان با ارائه مشاوره های بی درنگ در حین تمرین، رسیدگی به اعتراض ها و مدیریت مذاکرات، متخصصان فروش را راهنمایی می کنند. از طریق این نقش آفرینی ها، آن ها همچنین ممکن است بازخورد فوری در مورد نقاط قوت و ضعف فروشنده ارائه دهند و راهنمایی های عملی برای موفقیت بر اساس داده های CRM و تعاملات قبلی ارائه دهند.
  • ،یداران شخصی: نمایندگان ،یدار شخصی می توانند به مشتریان کمک کنند تا محصولات مرتبط با نیازهای خود را بیابند، توصیه های شخصی را ارائه دهند و سؤالات جستجو را راهنمایی کنند. آنها همچنین می توانند مشتریان را برای پشتیب، بیشتر به سمت نمایندگان فروش راهنمایی کنند.
  • عوامل کمپین: نمایندگان کمپین که برای حمایت از تیم های بازاریابی در نظر گرفته شده اند، می توانند خلاصه هایی را تولید کنند، بخش های مخاطب هدف را برجسته کنند، محتوا ایجاد کنند و حتی سفرهای مشتری را در Flow ایجاد کنند. آنها همچنین به طور مداوم عملکرد کمپین ها را در برابر KPIهای حیاتی تجزیه و تحلیل می کنند و بهبودهای فعال را توصیه می کنند.

گزینه های سفارشی سازی اضافی

همانطور که اشاره شد، مشتریان Agentforce پتانسیل قابل توجهی برای سفارشی سازی و استقرار عوامل برای نیازهای خاص دارند.

Agent Builder به کاربران این امکان را می دهد تا عوامل خارج از جعبه را سفارشی کنند و آنها را در ا،یستم Salesforce به کار ببندند.

علاوه بر این، این پلتفرم دسترسی به سازندگان را برای استراحت مدل های AI سفارشی و بهینه سازی اعلان ها ارائه می دهد.

در واقع، سازنده سریع شامل مجموعه گسترده ای از ال،ای سریع است که کاربران می توانند با داده های ابری داده و بینش CRM سفارشی کنند.

علاوه بر این، Salesforce در حال ایجاد «شبکه شریک Agentforce» خود است تا به کاربران امکان دسترسی به عواملی را که از قبل توسط شرکت هایی مانند Google، AWS، IBM، Zoom، Workday و غیره از پیش ساخته شده اند، ایجاد کند.

این به مشتریان اجازه می دهد – برای مثال – عوامل شریکی را برای Google Work،e مستقر کنند که ارائه های اسلاید و اسناد مختلف دیگر را ایجاد می کنند.

در نهایت، Salesforce قبلاً نمونه هایی از آن را برجسته کرده است عوامل خودمختار خاص صنعت برای بانکداری، مراقبت های بهداشتی، ،ده فروشی، مالی و حتی پشتیب، فناوری اطلاعات ساخته شده است. ،ب و کارها نیز می توانند این موارد را سفارشی کنند!

Agentforce قرار است برای Enterprise Tech چه کاری انجام دهد؟

در مقیاس وسیع، Agentforce مزایای بسیاری را برای شرکت ها ارائه می دهد. اولاً، عمیقاً با Data Cloud ادغام شده است و کار را برای شرکت ها ساده تر می کند تا عوامل را در تمام داده هایی که در پلتفرم داده های مشتری (CDP) ذخیره کرده اند، پایه گذاری کنند.

این فقط شامل داده های ا،یستم Salesforce نمی شود. ،ب وکارها همچنین ممکن است داده ها را از محیط های خارجی با استفاده از فناوری کپی صفر و اتصالات MuleSoft به Data Cloud بکشند.

علاوه بر این، Data Cloud می تواند بینش هایی را از متن، ویدئو، فایل های PDF و موارد دیگر نشان دهد و این راه حل از RAG استفاده می کند تا دائماً در طول زمان بیشتر درباره ،ب وکار بیاموزد.

در نتیجه، وقتی تیم ها CRM خود را به روزرس، می کنند، نیازی به «بازآموزی» نماینده خود ندارند. به طور خودکار به بینش های جدید دسترسی پیدا می کند. البته تا زم، که ،ب وکارهایشان از Data Cloud در کنار Agentforce استفاده کنند.

علاوه بر این، استفاده از Agentforce با عوامل از پیش ساخته شده و ابزارهای سفارشی سازی و استقرار انعطاف پذیر که نیازی به دانش فنی قبلی ندارند، آسان است.

با این حال، شاید مهم تر از همه، Salesforce Agentforce را با تمرکز بر حاکمیت، امنیت و انطباق هوش مصنوعی طراحی کرد.

فراتر از استفاده از لایه اعتماد ،شتین برای محافظت از داده های حساس مشتریان، شرکت ها می توانند نرده های محافظ خود را برای به حداقل رساندن خطر سوگیری هوش مصنوعی و توهم ایجاد کنند.

علاوه بر این، Agentforce ویژگی های «ردیابی حسابرسی» را ارائه می کند که ردیابی اقدامات نماینده و درک استدلال پشت ،وجی های خاص را آسان می کند و قابلیت توضیح هوش مصنوعی را افزایش می دهد.

آینده هوش مصنوعی عاملی

Salesforce Agentforce را به ،وان تعریفی از آنچه که "هوش مصنوعی باید باشد" توصیف می کند. به گفته مدیرعامل این شرکت، مارک بنیوف، این پلتفرم آماده برای شرکت ها به شرکت ها از تمام صنایع این امکان را می دهد تا بدون به خطر انداختن استانداردهای صنعت، انعطاف پذیری یا امنیت، پتانسیل هوش مصنوعی عاملی را باز کنند.

در حال حاضر، شرکت های متعددی مانند Wiley، OpenTable و Saks می گویند که Agentforce تفاوت قابل توجهی در فرآیندهای محل کار، تجربیات مشتری و بهره وری تیم آنها ایجاد کرده است.

علاوه بر این، تحلیلگران IDC می گویند که Agentforce این پتانسیل را دارد که ،ب وکارها را به عصر بعدی هوش مصنوعی ببرد، فراتر از تأثیرات دگرگون کننده پیش از این خلبان ها.

با این وجود، هنوز چالش هایی برای غلبه بر وجود دارد. به ،وان مثال، عوامل Agentforce هنوز به اندازه داده هایی هستند که می توانند دریافت کنند. این بدان م،است که شرکت ها باید در ساخت Data Cloud سرمایه گذاری کنند.

علاوه بر این، Salesforce در گذشته برای ارائه ابزارهای واقعاً انقلابی هوش مصنوعی تلاش کرده است، زیرا سازنده Copilot Einstein در تلاش برای دستیابی به پذیرش استثنایی در طول سال 2024 است.

علاوه بر آن، فاکتور قیمت گذاری نیز باید در نظر گرفته شود. قیمت گذاری مبتنی بر استفاده از 2 دلار در هر مکالمه شروع می شود. برخی از شرکت ها این سؤال را مطرح کرده اند که آیا این قیمت گذاری واقعاً مقرون به صرفه است، به ویژه برای نمایندگان در مقیاس بزرگ که ممکن است هزاران مکالمه در روز داشته باشند.

با وجود همه اینها، قطعا پتانسیل Agentforce وجود دارد. اگر Salesforce بتواند با این ا،یستم به وعده های خود عمل کند - ارائه عوامل مقیاس پذیر، قابل تنظیم و دقیق تر به شرکت ها بدون پیچیدگی، فرصت ها نامحدود است.

آیا می خواهید بینش بیشتری در مورد آنچه که Agentforce می تواند در سازمان انجام دهد به دست آورید؟ فهرست ما از برترین مطالعات موردی Agentforce را بررسی کنید.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/what-is-agentforce-and-،w-does-it-work-the-ultimate-guide/