5 استراتژی رشد کسب و کارهای کوچک برای سال 2025
انتشار: بهمن 04، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

5 استراتژی رشد کسب و کارهای کوچک برای سال 2025


برای ،ب وکارهای کوچک و متوسط \u200b\u200b(SMB)، ایستادگی در یک بازار شلوغ می تواند دشوار باشد، به ویژه زم، که با شرکت های بزرگ با بودجه بیشتر رقابت می کنند. ،یداران تجاری امروزی چیزی بیش از یک محصول یا خدمات خوب می خواهند: در واقع، 80 درصد می گویند که تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به اندازه محصولات و خدمات آن مهم است. در اینجا پنج راه وجود دارد که مشاغل کوچک می توانند تأثیر خود را افزایش دهند:

آنچه را پوشش خواهیم داد:

  1. با اتوماسیون بازاریابی به مشتریان من، برسید
  2. یک کتاب فروش برای حفظ تیم خود در مسیر درست ایجاد کنید
  3. از هوش مصنوعی برای تصمیم گیری هوشمندانه استفاده کنید
  4. رشد سه گانه با کمک شرکا
  5. پشتیب، پس از فروش را با هوش مصنوعی بهبود بخشید

1. با اتوماسیون بازاریابی به مشتریان من، برسید

تصور کنید ابزاری دارید که به شما کمک می کند در زمان من، به فرد من، برسید. با استفاده از S،er Suite، می تو،د کمپین های ایمیلی ایجاد کنید که واقعاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

به ،وان مثال، لحظه ای که فردی فرم تماس با ما را پر می کند یا با یک ربات چت درگیر می شود، داده های او ذخیره می شود و پیام تشکر ارسال می شود. همچنین کمپین های قطره ای ایمیل وجود دارند که پس از انجام یک اقدام خاص توسط کاربر، مانند ثبت نام در خبرنامه یا دانلود محتوا، پیام های سفارشی سازی شده را ارسال می کنند. به علاوه، با ،شتین ارسال بهینه سازی زمان، ایمیل های شما در بهترین زمان برای هر فرد ارسال می شود و بازاریابی شما را موثرتر می کند.

اتوماسیون با امتیازدهی به سرنخ ها بر اساس رفتارشان، مانند باز ، ایمیل ها یا بازدید از صفحات خاص، به اولویت بندی سرنخ ها کمک می کند. با دسترسی آسان به تجزیه و تحلیل های بازاریابی، تصویر واضحی از آنچه در کمپین های شما کار می کند به دست می آورید. ایمیل های خودکار می توانند بر اساس اقدامات خاصی فعال شوند، مانند یادآوری محصولی که آن ها را چک کرده اما ن،یده اند. حتی می تواند مخاطبین را بر اساس عملکردشان ت،یم بندی کند و از ارسال پیام من، به گروه من، اطمینان حاصل کند. و به همین جا ختم نمی شود، همچنین می تواند بازخورد نظرسنجی پس از ،ید را جمع آوری کند و از آن برای بهبود تجربه مشتری استفاده کند.

ابزارهای هوش مصنوعی برای مشاغل کوچک

2. یک کتاب فروش برای حفظ تیم خود در مسیر درست ایجاد کنید

بهترین موفقیت های تیم های ورزشی از ایجاد یک برنامه به دست می آید. و دقیقاً مانند یک مربی، باید اه، و انتظارات تیم خود را روشن کنید و یک برنامه فروش برای رسیدن به آنها تنظیم کنید. این امر به ویژه در فروش تجارت به تجارت (B2B) مهم است، جایی که 84٪ از ،یداران تجاری انتظار دارند نمایندگان فروش به ،وان مشاوران مورد اعتماد آنها عمل کنند.

کتاب های فروش شفاف را برای ایجاد یک فرآیند ثابت برای همه مشتریان بالقوه ایجاد کنید. در اینجا نحوه ایجاد یک کتاب فروش گام به گام آورده شده است:

  • چشم انداز خود را تعریف کنید: ماموریت، ارزش ها و نحوه رفع مشکلات مشتری را محصولتان مشخص کنید. ایرادات رایج و پاسخ های مؤثر را در بر گیرد.
  • ایجاد یک فرآیند فروش شفاف: مخاطبان هدف، شخصیت های کلیدی و مراحل پرورش رهبر خود را مشخص کنید. نشان دهید که چگونه تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارها به ساده سازی استراتژی فروش شما کمک می کنند.
  • آن را انعطاف پذیر نگه دارید: کتاب بازی خود را به ،وان یک سند زنده در نظر بگیرید. به طور منظم آن را با بازخورد تیم و بینش های جدید به روز کنید تا جلوتر بم،د.

به ،وان مثال، با استفاده از هوش مصنوعی برای ساختاردهی مناطق فروش، می تو،د از رسیدن تیم های فروش متعدد به یک مشتری با محصولات یا فرصت های مختلف جلوگیری کنید. شما همچنین می تو،د سهمیه های فروش را تعیین کنید تا به تیم خود اه، روشنی بدهید و به همه کمک کنید تا برای نتایج بهتر همسو و پاسخگو باشند.

،ب و کار خود را با ابزارهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی رشد دهید

در هر کانالی به مشتریان دسترسی پیدا کنید، وظایف را خودکار کنید و استراتژی بازاریابی خود را شخصی کنید - همه با هوش مصنوعی.

3. از هوش مصنوعی برای تصمیم گیری هوشمندانه استفاده کنید

هوش مصنوعی (AI) اکنون به مشاغل کوچک کمک می کند و به پیشرفت فروش، بازاریابی، تجارت و عملیات کمک می کند. وقتی هوش مصنوعی و CRM با هم کار می کنند، تیم های شما از پشتیب، لازم برای مدیریت حجم کاری خود برخوردار می شوند و راضی نگه داشتن مشتریان را آسان تر می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) منبعی واحد از حقیقت برای ،ب و کار شما است که در آن تمام اطلاعات مهم مانند جزئیات محصول، قیمت گذاری، تعامل با مشتری و تاریخچه ،ید ذخیره می شود. این به تیم شما کمک می کند تا به سرعت آنچه را که نیاز دارد پیدا کند و هماهنگ بماند. به ،وان مثال، اگر نیاز به ایجاد یک پروپوزال دارید، می تو،د مستقیماً از CRM به آ،ین اطلاعات محصول دسترسی داشته باشید و به طور خودکار پروپوزال را ایجاد کنید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و نیاز به رفت و آمد مداوم را از بین می برد.

حالا تصور کنید به تیم خود ابزاری بدهید که به آنها کمک کند هوشمندتر کار کنند، مشکلات را سریعتر حل کنند و روابط بهتری با مشتریان ایجاد کنند. این کاری است که Agentforce انجام می دهد. به داده های مشتریان نگاه می کند تا آنچه را که ممکن است بعداً نیاز داشته باشند، مانند توصیه لوازم جانبی پس از ،ید تلفن، بررسی می کند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=5GFGTuCONJc[/embed]

4. رشد سه گانه با کمک شرکا

دو سر تقریبا همیشه بهتر از یک هستند، بنابراین استراتژی های رشد ،ب و کار کوچک خود را با شرکای خود تقویت کنید. مشارکت های من،، مزایای تیم فروش بزرگ تر را بدون جنبه های منفی افزایش تعداد کار به ارمغان می آورد.

برای حفظ شرکا و تیم های فروش خود در یک صفحه، CRM ضروری است. این تضمین می کند که همه به اطلاعات ی،، دسترسی دارند، چه کتاب های فروش و چه مطالبی که با مشتری روبرو هستند. به ،وان مثال، اگر تیم فروش شما با یک مشتری صحبت می کند و شریک شما نیز در حال تماس است، هر دو جزئیات ی،، در مورد قیمت، ویژگی ها یا تبلیغات خواهند داشت و از هرگونه سردرگمی اجتناب می کنند.

با وجود همه داده هایتان در یک مکان، راحت تر می تو،د تیم های شریک خود را به کار ببرید. می تو،د تلاش های فروش شریک و داخلی را در یک مکان ردیابی کنید، ببینید کدام تیم ها با کدام مشتریان بالقوه کار می کنند و مطمئن شوید که همه از به روزترین مواد بازاریابی استفاده می کنند.

5. پشتیب، پس از فروش را با هوش مصنوعی بهبود بخشید

فناوری، مانند Agentforce، می تواند کارهای زیادی برای حمایت از تیم شما انجام دهد، اما یکی از بزرگترین مزیت های آن این است که چگونه خدمات شخصی سازی شده و ۲۴ ساعته به مشتریان را ارائه می کند، حتی زم، که تیم شما غیرفعال است. Agentforce یک نمای جامع و 360 درجه از هر مشتری ارائه می دهد و تمام تاریخچه تعامل، جزئیات ،ید و سوابق خدمات را در یک مکان ادغام می کند. این تضمین می کند که نمایندگان پشتیب، تمام اطلاعات لازم را در دست دارند تا به طور موثر به مسائل مشتری رسیدگی کنند.

همراه با S،er Suite، می تو،د ایجاد و مسیریابی موارد پشتیب، را خودکار کنید. Agentforce این امر را با ارائه انتساب پرونده هوشمند بر اساس مهارت ها و در دسترس بودن عامل افزایش می دهد و تضمین می کند که هر موضوع توسط بهترین فرد ممکن رسیدگی می شود.

برای ،ب و کارهای کوچک، ممکن است هنوز تیم خود را ساخته نباشید، بنابراین استفاده از هوش مصنوعی برای پشتیب، از مشتری یک استراتژی محکم است. در اینجا دو ایده برای فکر ، وجود دارد:

  1. یک جامعه سلف سرویس ایجاد کنید: یک انجمن سلف سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی به آنها دسترسی سریع به راهنماهای مفید، اطلاعات محصول و صفحات سؤالات متداول را می دهد. هوش مصنوعی می تواند مسائل رایج را پیش بینی کند و به طور خودکار پاسخ ها را ارسال کند. از این رو پاسخ های سریع تضمین شده است. به علاوه، اگر اوضاع تشدید شود، تیم خدمات شما هشدار می دهد که وارد عمل شده و کمک کند.
  2. تیم خود را با عوامل خدماتی آزاد کنید: چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی دستیار مجازی مفیدی هستند که هرگز نمی خوابند. آنها می توانند سوالات ساده را حل کنند و از طریق متن یا چت شبانه روزی کمک شخصی ارائه دهند. این عوامل هوش مصنوعی راه درازی را پیموده اند و با رشد ،ب و کار شما، آنها را به گزینه ای عالی تبدیل کرده اند. آنها می توانند از کاتالوگ های محصولات بزرگ و نیازهای خدمات پیچیده تر مراقبت کنند، بنابراین تیم شما بیش از حد بارگذاری نمی شود. ابزارهایی مانند Agentforce با ،یب هوش مصنوعی و اتوماسیون به تیم شما قدرت می بخشد و به شما کمک می کند تا تجربیات مشتریان را به راحتی ارائه دهید.

،ب و کار کوچک شما می تواند بزرگ شود

به ،وان یک ،ب و کار کوچک، شما این قدرت را دارید که با استفاده از ابزارها و استراتژی های من،، تأثیر خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. با این پنج استراتژی منحصر به فرد، نه تنها ،ب و کار خود را رشد می دهید، بلکه تأثیر خود را افزایش می دهید. در Salesforce، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از شما حمایت کنیم.

آماده اید تا ،ب و کار خود را افزایش دهید؟ با ابزارهای مدیریت مشتری مانند S،er Suite شروع کنید. امروز ،ب و کار خود را برای رشد هوشمندتر، سریعتر و کارآمدتر تقویت کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/smb-make-enterprise-level-impact/