چگونه بهترین شریک نیروی فروش را در سال 2025 پیدا کنیم
انتشار: بهمن 05، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

چگونه بهترین شریک نیروی فروش را در سال 2025 پیدا کنیم


ا،یستم Salesforce پیچیده، پویا و همیشه در حال تکامل است و دارای شبکه گسترده ای از برنامه ها، راه حل ها و ویژگی ها است.

به این ترتیب، فهمیدن اینکه چگونه می توان از آن ا،یستم به بهترین نحو استفاده کرد و نتایج ،ب و کار خاصی را هدایت کرد، می تواند پیچیده باشد.

به همین دلیل است که شبکه گسترده شرکای این غول فناوری بسیار ارزشمند است. این به شرکت ها امکان دسترسی به تخصص، راهنمایی و پشتیب، لازم برای تسلط بر Salesforce را می دهد.

اما چگونه یک ،ب و کار می تواند بهترین همراه را برای سفر Salesforce خود جدا کند؟ در اینجا یک راهنمای ساده برای انتخاب صحیح آورده شده است.

بهترین شریک Salesforce 2025: 3 نوع شریک

اولین قدم برای انتخاب بهترین شریک Salesforce، درک انواع مختلف شرکای موجود است.

به طور کلی، این شرکا در سه سطل زیر قرار می گیرند.

1. شرکای مشاور

شرکای مشاور اساساً "راهنماهای" چشم انداز Salesforce هستند. این شرکت هایی هستند که ،ب وکارها برای کمک در طراحی، پیاده سازی و بهینه سازی فناوری های Salesforce به آنها مراجعه می کنند.

سازمان هایی مانند Accenture، Deloitte Di،al، KPMG و PWC راه حل های سرتاسری برای استراتژی Salesforce شما ارائه می کنند و به ،ب وکارها در هر مرحله از تحول Salesforce کمک می کنند.

این شرکا دانش گسترده ای از ا،یستم Salesforce و تخصص عمیق خاص صنعت دارند که به آنها امکان می دهد راه حل ها را برای شرکت ها در بخش های مختلف طراحی کنند.

انتخاب یک شریک مشاوره هنگام انجام یک پروژه تحول دیجیتال که چندین بخش یا خطوط تجاری را در بر می گیرد، معقول است.

پس از همه، آنها پشتیب، مشاوره استراتژیک، مدیریت تغییر، مدیریت برنامه های مداوم و کمک به پیکربندی پیچیده IT را ارائه می دهند.

2. سیستم یکپارچه ساز (SIs) و فروشندگان

یکپارچه سازان و فروشندگان سیستم بر یکپارچه سازی و استقرار راه حل های Salesforce تمرکز می کنند.

شرکت هایی مانند Plus91Labs، Ingram، و Persistent در کمک به ،ب وکارها تخصص دارند که Salesforce را سریع و مؤثر بپذیرند.

فروشندگان اغلب دارای تخصص قوی در بازار محلی هستند که آنها را برای سازمان های کوچکتر یا ،، که به دنبال افزایش تدریجی مقیاس هستند ایده آل می کند.

علاوه بر این، آنها می توانند راهنمایی های خاص صنعت و مسیری سریع به ا،یستم Salesforce را ارائه دهند.

SMB هایی که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای پذیرش Salesforce یا سازمان هایی در جستجوی استقرار سریع با حداقل پیچیدگی هستند، ممکن است از کار با SI و فروشندگان سود ببرند.

3. فروشندگان نرم افزار مستقل (ISV) در Salesforce AppExchange

فروشندگان نرم افزار مستقل (ISV) برنامه های نوآورانه ای را توسعه می دهند - میزب، شده در Salesforce AppExchange - که عملکرد Salesforce را گسترش می دهد.

این برنامه ها به چالش های تجاری خاص در سراسر صنایع می پردازند و به شرکت ها کمک می کنند شکاف های موجود در پشته فناوری خود را پر کنند و از سرمایه گذاری Salesforce خود ارزش بیشتری ،ب کنند.

شرکت های بی شماری با شرکای Salesforce AppExchange کار می کنند تا قابلیت های موجود در ا،یستم های خود را فراتر از پیشنهادات اصلی Salesforce باز کنند.

،ب و کارهایی که به دنبال راه حل های از پیش پیکربندی شده ای هستند که به راحتی در محیط Salesforce ادغام شوند، به دنبال یک ISV خواهند بود.

چگونه بهترین شریک نیروی فروش در سال 2025 را انتخاب کنیم

در نهایت، فرآیند انتخاب بهترین شریک Salesforce بسته به نوع شریکی که ،ب و کار می خواهد با آن کار کند، متفاوت خواهد بود.

با این وجود، در اینجا پنج مرحله همه جا برای موفقیت آورده شده است.

مرحله 1: شناسایی نیازها و اه، حیاتی

آیا تیم فروش به دنبال مهاجرت به Salesforce است؟ آیا تست بازاریابی استراتژی های تعامل مشتری جدید است؟ یا خدمات مشتری تلاش می کند تا بسیاری از عملیات خود را خودکار کند؟

برای انتخاب بهترین شریک Salesforce در سال 2025، یک ،ب و کار باید ایده خوبی از آنچه می خواهد انجام دهد داشته باشد.

از آنجا، نتایج مهم را شناسایی کنید و در نظر بگیرید: چه مشکلات خاصی ممکن است با آن مواجه شویم که یک شریک بتواند از ما حمایت کند؟

همچنین، به این فکر کنید که ،ب و کار در حال حاضر چه نوع توانایی ها و منابع داخلی دارد، از جمله دسترسی به کارشناسان دارای گواهینامه Salesforce.

در نهایت، پس از شناسایی آن اه، و منابع داخلی، به این فکر کنید که چگونه می توان نتیجه یک مشارکت موفق را اندازه گیری کرد.

مرحله 2: گزینه ها را محدود کنید

ا،یستم شریک Salesforce بسیار بزرگ است - و دائماً در حال رشد است. محدود ، گزینه ها به کمی تحقیق نیاز دارد.

برای ،، که به دنبال یک ISV عالی هستند، بهترین مکان برای شروع AppExchange است. در آنجا، آن ها می توانند گزینه ها را بر اساس موارد استفاده مرتب کنند و نظرات باقی مانده از مشتریان را بررسی کنند.

روش دیگر - برای یکپارچه ساز سیستم، فروشنده، یا شرکای مشاور - توصیه های شبکه را به کار بگیرید.

بهترین توصیه ها از جانب ،، است که شرکت می کنند رویدادها و وبینارهای نیروی فروش. برقراری ارتباط با این مشاغل - که ممکن است با چالش های مشابهی روبرو شده باشند - و درخواست مشاوره از آنها بهترین روش است.

در انجام این کار، سؤالات عمیقی در مورد سطح حمایتی که شریک ارائه می دهد و نتایج کلیدی که به دست آورده اند بپرسید.

مرحله 3: کاندیداهای کلیدی را جدا کنید

برای سازمان هایی که به دنبال یک شریک مشاوره یا یکپارچه کننده سیستم هستند، هدف صرفاً یافتن شخصی نیست که دستورالعمل ها را دنبال کند.

در عوض، فرد یا تیمی را شناسایی کنید که قادر به ارائه بینش نه تنها در مورد برنامه CRM است که ،ب وکار می خواهد آن را گسترش دهد، بلکه ا،یستم Salesforce گسترده تر را نیز در اختیار دارد.

در کنار آن، به دنبال دانش خاص صنعت باشید. در نظر بگیرید که آنها تا چه اندازه جریانهای کاری CX حیاتی و خاص بخش را درک می کنند.

همچنین، مراقب باشید که آیا شریک مشتریان مرجعی را که پروژه های مشابهی را انجام داده اند ارائه می دهد یا خیر.

در نهایت، ارزیابی چندین شریک در کنار یکدیگر، صدور "درخواست پیشنهاد" برای مقایسه راه حل های پیشنهادی، ج، زم،، هزینه ها و گزینه های پشتیب، مشتری را در نظر بگیرید.

مرحله 4: سوالات درست را بپرسید

پس از ایجاد لیست کوتاه و تحقیق در مورد نامزدها، مرحله بعدی تماس و پرسیدن سؤالات من، است. موارد کلیدی برای پرسیدن عبارتند از:

  • تجربه شما از صنعت من چیست؟ آیا آن ها تجربه عمیقی از کار با شرکت های موجود در حوزه شما دارند و آیا می توانند آن را با مطالعات موردی اثبات کنند؟
  • آیا Salesforce شما را توصیه می کند؟ آیا آنها گواهینامه هایی را از Salesforce دریافت کرده اند یا برای فهرست ، یک برنامه در AppExchange تأیید شده اند؟
  • مشتریان شما در مورد شما چه می گویند؟ آیا شریک نظرات، داستان های موفقیت مشتری، و توصیه هایی دارد که بتواند به اشتراک بگذارد؟
  • چگونه به این مشارکت نزدیک خواهید شد؟ آیا شریک به ،وان یک خلبان، کمک خلبان یا ناوبر در طول پروژه شما عمل خواهد کرد؟
  • چگونه پیاده سازی را مدیریت می کنید؟ اگر با یکپارچه ساز یا فروشنده سیستم کار می کنید، آنها چگونه پیاده سازی را انجام می دهند؟
  • ارزش ها، ماموریت و چشم انداز شما چیست؟ آیا شریک با چشم انداز کلی شما به ،وان یک شرکت سازگار است - آیا ارزش ها و حوزه های تمرکز ی،، دارند؟
  • شرکای شما چه ،، هستند؟ آیا آنها با هیچ شرکت دیگری در ا،یستم Salesforce برای ارائه راه حل های سفارشی جامع کار می کنند؟
  • کجا مستقر هستید؟ آیا شرکت محلی است؟ اگر به دنبال یک فروشنده یا یکپارچه ساز سیستم هستید، این می تواند به ویژه مهم باشد.
  • هزینه های شما چقدر است؟ هزینه کار با شریک چقدر است، و آیا هزینه های اضافی وجود دارد که ممکن است لازم باشد از آن آگاه باشید؟
  • بعد از اجرا چه اتفاقی می افتد؟ آیا شریک شما پس از تکمیل پروژه، پشتیب، یا کمک مستمری را ارائه خواهد کرد؟

مرحله 5: نیازهای بلند مدت را در نظر بگیرید

همه پروژه هایی که نیاز به حمایت یک شریک Salesforce دارند بلند مدت نیستند. برخی از شرکت ها به طور خاص به دنبال فروشندگان و SI ها برای استقرار اولیه سریع ابزارهای جدید هستند.

با این حال، ارزش آن را دارد که به نیازهای بلندمدت نیز فکر کنید.

به ،وان مثال، هنگام کار با یک فروشنده، این را در نظر بگیرید: اگر ما بخواهیم ا،یستم Salesforce خود را در آینده ارتقا دهیم و گسترش دهیم، می توانند پشتیب، بیشتری ارائه دهند؟ همچنین، گزینه های آنها برای تعمیر و نگهداری مداوم و کمک های فنی چیست؟

حتی اگر ،ب وکار فقط از یک برنامه از یک ISV در Salesforce AppExchange استفاده می کند، ارزش ارزیابی رویکرد آن ها برای توسعه نرم افزار آینده، به روزرس، های برنامه، پشتیب، فنی و آموزش را دارد.

انتخاب بهترین شریک نیروی فروش در سال 2025

Salesforce با ارزان ترین ا،یستم تجربه مشتری در بازار فاصله زیادی دارد. بنابراین، هنگام سرمایه گذاری در آن، انتخاب شریکی که قادر به انجام آن عدالت سرمایه گذاری باشد، بسیار مهم است.

آن شریک می تواند به اجرای چشم انداز کمک کند یا - ساده تر - راهنمایی های متخصص مستمر را ارائه دهد. شرکای من، برای هر نیاز تجاری وجود دارد.

آیا می خواهید در مورد آ،ین راه حل های Salesforce برای پیاده سازی در جریان کاری ،ب و کار خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ راهنمای گسترده ما برای Agentforce برای سال 2025 را بررسی کنید.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/،w-to-find-the-best-salesforce-partner-in-2025/